Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Edytorskie > Jak zrobić folder reklamowy w Wordzie?
Jak zrobić folder reklamowy w Wordzie?

Jak zrobić folder reklamowy w Wordzie?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (232 ocen)
Oceń 
Foldery reklamowe są ważnym elementem planu marketingowego każdej firmy. Łatwo można je dostarczyć do klienta, są niedrogie w przygotowaniu i dzięki nim wzrasta wiarygodność firmy. Broszury mogą być używane w dowolnej części procesu marketingowego, od rozpoczęcia sprzedaży aż do jej zamknięcia. Foldery reklamowe są bardzo ważne, dlatego warto stworzyć je dla wszystkich produktów, które masz w ofercie lub każdej kategorii produktów. Broszury reklamowe powinny być ściśle skupione na konkretnym elemencie oferty, dlatego lepiej stworzyć kilka szczegółowych broszur, zamiast jednej z wszystkim.
Najprostszym programem, który możemy wykorzystać do stworzenia folderów reklamowych jest program Microsoft Word. Istnieją dwie możliwości wykonania broszury w tym programie – możesz pobrać gotowy szablon i wypełnić puste pola lub też stworzyć broszurę samodzielnie.
Możesz w prosty sposób utworzyć własny folder z szablonu pobranego z internetu. Wystarczy wejść na stronę internetową Microsoft Office Online, pobrać taki szablon, a następnie zastąpić cały tekst i zdjęcia własnym tekstem i fotografiami.
Jeśli jednak chcesz stworzyć folder reklamowy samodzielnie, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
5
folder reklamowy w Wordzie - krok 5.

Wstaw podziały pomiędzy kolumnami, tak aby każda strona twojej broszury zawierała oddzielne informacje. Umieść kursor w pierwszej kolumnie (znajdującej się po lewej stronie), przejdź do menu Wstaw > Podział … > Podział kolumny. Teraz kursor powinien znajdować się na początku kolejnej kolumny. W razie potrzeby, jeśli masz folder z trzema zakładkami, stwórz kolejny podział kolumny.

6

Wstaw > Podział … > Podział strony. Wstaw podział strony, aby przejść na tylną część broszury. Tę samą czynność możesz wykonać wstawiając kursor w kolumnę po prawej stronie i wykonując podział kolumny (jak w kroku 5). Będziesz znajdować się już na drugiej stronie broszury.

7

Dodaj grafikę i tekst do każdej kolumny. Pamiętaj, by wstawiać tekst dokładnie na tej stronie, na której powinien się on znajdować. Możesz również spróbować wydrukować obie strony, ponumerować kolumny, a następnie złożyć ze sobą dokument, aby sprawdzić, gdzie każda kolumna powinna się znajdować.

8
Jeśli jesteś zadowolony z efektu swojej pracy, zapisz projekt folderu reklamowego.
9
Wydrukuj po raz kolejny w odpowiedni sposób swoją broszurę. Jeśli wszystko wygląda tak jak chciałeś, wyślij plik do drukarni i zamów tyle kopii, ile będziesz potrzebować.
Jak odblokować pdf do kopiowania lub druku?
Jak usunąć śmieci z komputera?
Jak policzyć znaki w Wordzie?
Jak przekonwertować plik pdf na doc?
Wskazówki
  • Jeśli zamierzasz rozsyłać swoje broszury, możesz od razu wydrukować na nich adres odbiorcy. Będzie to wiązało się z dodatkowymi kosztami, ale pozwoli ci zaoszczędzić wiele czasu. Jeśli masz zamiar rozdawać foldery lub położyć je w swoim sklepie, możesz pominąć to rozwiązanie.
  • Pamiętaj, aby zapisać folder na swoim komputerze. Dzięki temu zawsze będziesz mógł ponownie go otworzyć i wprowadzić zmiany. Możesz również zmieniać kolory broszur bądź czcionkę w zależności od reklamowanych produktów.
< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak edytować PDF?
 4.9/5 (232 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli chcesz zrobić wizytówki, niepotrzebny ci jest specjalny program. Microsoft Word posiada narzędzie po tworzenia i...
Jak zrobić wizytówki w Wordzie?
Jeśli chcesz zrobić wizytówki, niepotrzebny ci jest...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub