Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak zrobić tort z ręczników?

Jak zrobić tort z ręczników?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (358 ocen)
Oceń 
Tort z ręczników bardzo ładnie wygląda i może stanowić świetną zabawę na różne okazje, czy to urodziny dziecka, czy wieczór panieński. To nie tylko kreatywny sposób stworzenia ozdoby w łazience, ale również praktyczna metoda przechowywania ręczników. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zrobić tort z ręczników.
Ręczniki w dowolnym kolorze, Długie ozdobne szpilki, Wstążki, Sztuczne kwiaty, Różne dodatki w zależności od okazji
1
Złóż ręcznik na pół na całej długości, następnie zwiń go ściśle aż uzyskasz niewielki rulonik. Ręcznik musi być zwinięty bardzo mocno w przeciwnym razie nie będzie stał prosto.
2
Z pomocą ozdobnych szpilek przymocuj zakończenie ręcznika tak by się nie rozwinął. Szpilki zakończone np. perełkami będą stanowiły dodatkową ozdobę naszego tortu.
3
Zwiń ręcznik do rąk i zabezpiecz go w identyczny sposób. Analogicznie pozwijaj najmniejsze ręczniki (do twarzy).
4
Ustaw większe ręczniki na stojąco, tak by złożona część była zwrócona do dołu. Na wierzchu ustaw ręczniki do rąk, tak samo zwrócone. To samo zrób z najmniejszymi ręcznikami do twarzy.
5
Wstążką, sztucznymi kwiatami lub innymi ozdobami udekoruj tort dokładnie tak jak chcesz. Doskonale sprawdzą się kwiaty zamocowane na szpilkach, dobrze wyglądają i pomagają utrzymać całą konstrukcję. Możesz także owinąć każdy ręcznik z osobna wstążkami, to również utrwali cały tort. Użyj swojej wyobraźni.
6
Tort z ręczników doskonale się sprawdza na wiele okazji i może być wspaniałym prezentem dla obdarowanego.
Jak zrobić pudełko na biżuterię?
Jak zrobić ciekawy i oryginalny bukiet?
Jak zrobić drzewko z gałązek i bibuły?
Składanie serwetek - Czapka Biskupa
 3.5/5 (358 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

mkmk - 2014-11-04
z tego przepisu wcale nie wychodzi tort. poza tym wypadałoby dodać adekwatne zdjęcie do tego, co komuś wyszlo, a nie tort wg innej instrukcji
Chusteczki lub serwetki złożone na kształt męskiej koszuli mogą być wspaniałą dekoracją stołu weselnego. Najlepiej gdy...
Jak złożyć chusteczkę na kształt koszuli męskiej?
Chusteczki lub serwetki złożone na kształt męskiej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub