Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak zrobić tort z ręczników?
Jak zrobić tort z ręczników?

Jak zrobić tort z ręczników?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (356 ocen)
Oceń 
Tort z ręczników bardzo ładnie wygląda i może stanowić świetną zabawę na różne okazje, czy to urodziny dziecka, czy wieczór panieński. To nie tylko kreatywny sposób stworzenia ozdoby w łazience, ale również praktyczna metoda przechowywania ręczników. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zrobić tort z ręczników.
Ręczniki w dowolnym kolorze, Długie ozdobne szpilki, Wstążki, Sztuczne kwiaty, Różne dodatki w zależności od okazji
1
Złóż ręcznik na pół na całej długości, następnie zwiń go ściśle aż uzyskasz niewielki rulonik. Ręcznik musi być zwinięty bardzo mocno w przeciwnym razie nie będzie stał prosto.
2
Z pomocą ozdobnych szpilek przymocuj zakończenie ręcznika tak by się nie rozwinął. Szpilki zakończone np. perełkami będą stanowiły dodatkową ozdobę naszego tortu.
3
Zwiń ręcznik do rąk i zabezpiecz go w identyczny sposób. Analogicznie pozwijaj najmniejsze ręczniki (do twarzy).
4
Ustaw większe ręczniki na stojąco, tak by złożona część była zwrócona do dołu. Na wierzchu ustaw ręczniki do rąk, tak samo zwrócone. To samo zrób z najmniejszymi ręcznikami do twarzy.
5
Wstążką, sztucznymi kwiatami lub innymi ozdobami udekoruj tort dokładnie tak jak chcesz. Doskonale sprawdzą się kwiaty zamocowane na szpilkach, dobrze wyglądają i pomagają utrzymać całą konstrukcję. Możesz także owinąć każdy ręcznik z osobna wstążkami, to również utrwali cały tort. Użyj swojej wyobraźni.
6
Tort z ręczników doskonale się sprawdza na wiele okazji i może być wspaniałym prezentem dla obdarowanego.
Jak wybrać dobry ręcznik?
Jak zrobić listę porad dla przyszłej mężatki?
Jak składać papierowe serwetki?
Jak zrobić lampkę ze starych kaset magnetofonowych?
Przeczytaj teraz: Kolory pokoju dziecięcego
 3.5/5 (356 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Serwetki można złożyć na wiele sposobów. Jednym z moich ulubionych jest morska róża. Pomimo, iż róża nie należy do...
Jak złożyć serwetkę w morską różę?
Serwetki można złożyć na wiele sposobów. Jednym z...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub