Tutaj jesteś: Zwierzęta > Koty > Zdrowie Kotów > Jak rozpoznać, że kot jest chory?

Jak rozpoznać, że kot jest chory?

, specjalista Tipy.pl
 1.3/5 (228 ocen)
Oceń 
 1 z 10 
Szybkie rozpoznanie choroby może pomóc kotu w wyzdrowieniu. Istnieje wiele chorób kocich, z których część jest niestety nieuleczalna, jednak inne można wyleczyć za pomocą antybiotyków oraz odpowiedniej diety i pielęgnacji. Poniżej znajdziesz objawy choroby u kota.
 1.3/5 (228 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

malawania - 2013-05-07

idster napisał

,Pomożecie? Mój kot zrobił się ospały, ma ciepły nosek. (Pyszczek też ale wątpie czy to się liczy). Cały dzień śpi. Apetyt ma teraz właśnie zajada :) Cały czas kicha. Od wczoraj praktycznie rzecz biorąc. Dzisiaj już rzadziej kicha. Cały dzień śpi! Boje się że się przeziębił. stoi na parapecie przy otwartym oknie. Teraz mu się odechciało :)) Dopiszę jeszcze że to jest śliczny kocurek o imieniu Mruczuś który był wykastrowany. :)

________________

Ciężko cokolwiek stwierdzić - nie jestem weterynarzem i nie mam zamiaru się wymądrzać, ale możliwe, że coś złapał - jakiegoś wirusa czy coś - leć do weta - lepiej dmuchać na zimne.

Pozdrawiam

idster - 2013-05-06
Pomożecie? Mój kot zrobił się ospały, ma ciepły nosek. (Pyszczek też ale wątpie czy to się liczy). Cały dzień śpi. Apetyt ma teraz właśnie zajada :) Cały czas kicha. Od wczoraj praktycznie rzecz biorąc. Dzisiaj już rzadziej kicha. Cały dzień śpi! Boje się że się przeziębił. stoi na parapecie przy otwartym oknie. Teraz mu się odechciało :)) Dopiszę jeszcze że to jest śliczny kocurek o imieniu Mruczuś który był wykastrowany. :)
malawania - 2013-02-22

Pytanie czy warto jest nie na miejscu...

Zabierz koniecznie - skoro kot wymiotuje codziennie - coś mu dolega...

a długotrwała biegunka jak i wymioty mogą kota odwodnić...

Leć czym prędze!

malawania - 2013-02-21

Skoro wymiotuje codziennie - znaczy, że coś mu jest...

Może to być problem z klaczkami - wówczas pomoże pasta odkrzaczająca...

lub też coś poważniejszego...

jeden z moich kotów złapał wirusa od jakiegoś chorego kociaka i wówczas seria zastrzyków u weta tylko pomogła.

A może Twój kotek został przygładzony i teraz przejada się do granic możliwości aż w końcu wymiotuje?

Za mało informacji sprzedałaś... z resztą nie ma co się bawić w internetową diagnozę - leć to weta..

Pozdrawiam

PaniDomu - 2013-02-21
Mój kot codziennie wymiotuje, tylko to, żadnych innych zmian, objawów, nie wiem czy jestem przewrażliwiona czy coś się dzieje. Czy warto zabrać kota do weterynarza?
malawania - 2012-03-22
zamiast pójść do weterynarza...
dana1951 - 2011-05-19
moj kotek jest chory, widzę ,że cierpi, ma spuchnięte i bardzo twarde dziąsła z jednej strony. Byłam z kotem dziś u weterynarza, lekarz oglądnał kotka potwierdził fakt, ze tak jest i kazał czekac i obserwować, nie przepisał żadnych lekarstw. Jeśli taki stan bedzie się utrzymywał należy zgłosić się ponownie.... za wizytę zapłaciłam 54,00 PLN. Proszę, może ktoś udzieli mi rady jak pomóc kotku ?
Jak wychować kota?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub