Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak naturalnie powiększyć biust?
Jak naturalnie powiększyć biust?

Jak naturalnie powiększyć biust?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (11 ocen)
Oceń 
Czy wydaje Ci się, że próbowałaś już wszystkiego, aby Twoje piersi były choć troszkę większe? Jesteś zrezygnowana, bo nic nie działa, a ingerencji chirurga nie bierzesz w ogóle pod uwagę? Nie martw się. Może nie wszystko stracone. Może jednak jest coś, czego wcześniej nie odkryłaś. Mam nadzieję, że wśród proponowanych przeze mnie poniżej metod, znajdzie się jakaś, o której nie wiedziałaś i ze to właśnie ona Ci pomoże.
1
Zioła są stosowane przez setki lat, aby powiększyć rozmiar biustu oraz zwiększyć ilość produkowanego przez gruczoły mleka. Wypróbuj tą naturalną metodę.
2

Ale jakie to zioła? Już wymieniam: kozieradka, koper włoski, palma sabałowa (saw palmetto), dziki pochrzyn (wild yam), dzięgiel chiński (dong quai). Brzmi egzotycznie? Może i tak, ale zioła te można spokojnie dostać aptece lub wysyłkowo. Ponadto działają dużo lepiej i efektywniej niż jakieś szeroko reklamowane tabletki czy kremy na powiększenie biustu.

3
Dodawaj te zioła do zaparzanej herbaty. Kupuj kremy z ich dodatkiem, czy zakup je w formie kapsułek.
4
Możesz też zakupić je w formie płynnego ekstraktu do stosowania zewnętrznego. Dodawaj go do balsamu, który stosujesz na biust lub zrób swój własny lotion dodając do danego ekstraktu masło shea lub olejek z witaminą E. Zioła, stosowane doustnie rozkładane są przez wątrobę przez co ciało nie otrzymuje w stu procentach ich właściwości. Jeśli zaś zadziałamy ziołami na skórę nie będą musiały przechodzić przez wątrobę i zaabsorbujesz więcej ich właściwości. Najlepiej wchłania się dziki pochrzyn.
Jak się opalać na brązowo?
Jak poprawić jędrność biustu?
Jak się opalać w solarium?
Jak łagodzić skutki poparzenia słonecznego?
Wskazówki
  • Pamiętaj, że piersi nie urosną Ci przez noc po jednym zastosowaniu ziół. Wszystko wymaga czasu i cierpliwości. Przynajmniej miesiąca czy dwóch.
  • Skonsultuj z lekarzem przyjmowanie tych silnie działających ziół.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak powiększyć piersi?
 4.2/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

gość - 2013-03-11
Agacia a dokładniej w jakich proporcjach piłaś zioła ?
Agacia - 2013-02-22
Mi pomogło, rewelacja, dwa rozmiary w miesiąc !
sexygrill - 2012-01-16
Nie ma dostępnego takiego produktu jak płynny ekstrakt z kozieradki czy kopru włoskiego. To całkiem smutne, gdyż prawdopodobnie stosowanie takiego ekstraktu jest znacznie skuteczniejsze niż w postaci proszku. Nie został także podany przepis na takowy ekstrakt, bardzo mi smutno z tego powodu, może ktoś mi na to zaradzić?
Amelka77 - 2010-09-22
Podobno na wzrost piersi ma również wpływ jedzenie soi oraz produktów pełnoziarnistych. Soja zawiera fitoestrogen - hormon który może mieć wpływ na powiększenie piersi.
Istnieje kilka sposobów na pozbycie się kurzajek. Do metod konwencjonalnych należy wypalanie, wymrażanie lub usunięcie...
Jak pozbyć się kurzajek?
Istnieje kilka sposobów na pozbycie się kurzajek. Do metod konwencjonalnych należy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub