Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Pakowanie Prezentów > Jak pomysłowo zapakować prezent?
Jak pomysłowo zapakować prezent?

Jak pomysłowo zapakować prezent?

, redaktor Tipy.pl
 4.8/5 (13 ocen)
Oceń 
Jeśli chcesz dać komuś prezent, niech on będzie jedyny w swoim rodzaju. Zapakuj go tak, aby obdarowywana osoba na długo go pamiętała. Wątpisz w powodzenie takiej misji? Nie martw się. Pomysłów na efektowne zapakowanie prezentów jest tak wiele, że nie da się wspomnieć o wszystkich w jednym krótkim artykule. Napiszę więc tylko o niektórych, co nie znaczy, że nie możesz użyć swojej wyobraźni i poprzerabiać te pomysły lub wymyślić swój własny i niepowtarzalny.
1
Znajdź kilka pudełek różnej wielkości. Powkładaj je jedno w drugie, tak aby najmniejsze znalazło się w środku, a wszystkie razem włóż do największego pudełka. Pomysł może i znany, ale efektowny. A jeśli między pudełka powkładasz jakieś fajne klamoty lub napiszesz na nich coś śmiesznego, może się z tego zrobić naprawdę fajna zabawa.
2
Pakowanie prezentów w materiał
Naprawdę mały prezent jak na przykład pierścionek, naszyjnik czy kolczyki można włożyć do pustej i czystej butelki po winie czy szampanie. Przywiąż wstążeczkę do biżuterii i delikatnie włóż ją do butelki zostawiając koniec wstążeczki na zewnątrz butelki i owiń ją wokół szyjki butelki. Butelkę zapakuj ładnie w papier ozdobny, doklej kokardę i podaruj właściwej osobie. Obserwuj bacznie minę obdarowywanej osoby, gdy odkryje, że prezent wcale nie jest tym czym myślała, że powinien być.
3
Jeśli chcesz podarować mały prezent, który tak naprawdę okaże się dużym prezentem jak na przykład podarowanie komuś kluczyków od samochodu, co tak naprawdę oznacza, że prezentem, który dajemy jest samochód. W takiej sytuacji można podarować te kluczyki z jakimiś akcesoriami, jak na przykład płyny do czyszczenia tapicerki. Wystarczy je razem ładnie zapakować – prezent gotowy.
Jak efektownie zapakować szampana?
Jak zrobić okrągłe pudełko na prezent?
Jak zrobić pudełko?
Jak zrobić kopertę z papieru ozdobnego?
strona 1 z 3następna >
 4.8/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Oliwcia56755 - 2011-11-28
bombowe to z kalendarzem a jak j=ktoś konczy załuszmy 40 lat to do 4 dopiszcie na czarno 0
Shirley - 2010-10-21
z kalendarzem jest problem bo są cyfry za małe , zresztą kartki też, zadziała to tylko z małym prezentem :(
Marta79 - 2010-09-27
Super pomysł z kalendarzem ale niestety nie da się zastosować dla kogoś kto kończy 32 lata :/
Gdzie przyciąć? Gdzie zagiąć? Poniżej przedstawiam dokładną instrukcję pakowania prezentu w papier ozdobny. Krok po...
Jak zapakować prezent w papier ozdobny?
Gdzie przyciąć? Gdzie zagiąć? Poniżej przedstawiam...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub