Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Pakowanie Prezentów > Jak pomysłowo zapakować prezent?
Jak pomysłowo zapakować prezent?

Jak pomysłowo zapakować prezent?

, redaktor Tipy.pl
 4.8/5 (13 ocen)
Oceń 
Jeśli chcesz dać komuś prezent, niech on będzie jedyny w swoim rodzaju. Zapakuj go tak, aby obdarowywana osoba na długo go pamiętała. Wątpisz w powodzenie takiej misji? Nie martw się. Pomysłów na efektowne zapakowanie prezentów jest tak wiele, że nie da się wspomnieć o wszystkich w jednym krótkim artykule. Napiszę więc tylko o niektórych, co nie znaczy, że nie możesz użyć swojej wyobraźni i poprzerabiać te pomysły lub wymyślić swój własny i niepowtarzalny.
1
Znajdź kilka pudełek różnej wielkości. Powkładaj je jedno w drugie, tak aby najmniejsze znalazło się w środku, a wszystkie razem włóż do największego pudełka. Pomysł może i znany, ale efektowny. A jeśli między pudełka powkładasz jakieś fajne klamoty lub napiszesz na nich coś śmiesznego, może się z tego zrobić naprawdę fajna zabawa.
2
Pakowanie prezentów w materiał
Naprawdę mały prezent jak na przykład pierścionek, naszyjnik czy kolczyki można włożyć do pustej i czystej butelki po winie czy szampanie. Przywiąż wstążeczkę do biżuterii i delikatnie włóż ją do butelki zostawiając koniec wstążeczki na zewnątrz butelki i owiń ją wokół szyjki butelki. Butelkę zapakuj ładnie w papier ozdobny, doklej kokardę i podaruj właściwej osobie. Obserwuj bacznie minę obdarowywanej osoby, gdy odkryje, że prezent wcale nie jest tym czym myślała, że powinien być.
3
Jeśli chcesz podarować mały prezent, który tak naprawdę okaże się dużym prezentem jak na przykład podarowanie komuś kluczyków od samochodu, co tak naprawdę oznacza, że prezentem, który dajemy jest samochód. W takiej sytuacji można podarować te kluczyki z jakimiś akcesoriami, jak na przykład płyny do czyszczenia tapicerki. Wystarczy je razem ładnie zapakować – prezent gotowy.
Jak efektownie zapakować szampana?
Jak zrobić pudełko?
Jak zapakować prezent na kształt koszuli męskiej?
Jak zrobić podwójną kokardę?
strona 1 z 3następna >
 4.8/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Oliwcia56755 - 2011-11-28
bombowe to z kalendarzem a jak j=ktoś konczy załuszmy 40 lat to do 4 dopiszcie na czarno 0
Shirley - 2010-10-21
z kalendarzem jest problem bo są cyfry za małe , zresztą kartki też, zadziała to tylko z małym prezentem :(
Marta79 - 2010-09-27
Super pomysł z kalendarzem ale niestety nie da się zastosować dla kogoś kto kończy 32 lata :/
Nie masz pomysłu na zapakowanie prezentu? Lub nie wiesz jak zapakować prezent, który ma nietypowy kształt? Bez obaw,...
Jak pakować prezenty?
Nie masz pomysłu na zapakowanie prezentu? Lub nie wiesz jak zapakować prezent, który...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub