Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Pakowanie Prezentów > Jak zapakować prezent w papier?
Jak zapakować prezent w papier?

Jak zapakować prezent w papier?

Stopień trudności: łatwe
, redaktor Tipy.pl
 4.2/5 (9 ocen)
Oceń 
Czy należysz do tej grupy osób, które nie mają problemów ze znalezieniem idealnego prezentu, ale nie masz niestety talentu do pakowania prezentów? Nie martw się. Dzięki poniższej instrukcji (krok po kroku ze zdjęciami) pakowanie prezentów przestaje oficjalnie stanowić jakikolwiek problem. Spróbuj już dziś.
papier ozdobny, nożyczki, taśma klejąca, prezent w pudełku.
1
Materiały potrzebne do zapakowania prezentu
Połóż wszystkie potrzebne materiały w jednym miejscu, abyś nie musiała po nie biegać. Przygotuj sobie dużą płaską powierzchnię, na której będziesz pracować. Może to być stół.
2
Pakowanie prezentu w papier 2
Rozłóż papier dekoracyjny i postaw na nim pudełko.
3
Pakowanie prezentu w papier 3
Następnie odmierz potrzebną ilość papieru (po prostu zagnij papier na wierzch pudełka i zobacz ile Ci go potrzeba, aby objął on całe pudełko) i odetnij niepotrzebne kawałki.
4
Pakowanie prezentu w papier 4
Zawiń papier z jednej strony na pudełko i przyklej go do niego za pomocą taśmy klejącej.
5
Pakowanie prezentu w papier 5
Zanim zawiniesz drugą stronę papieru na pudełko naciąg go dobrze, aby nie był pofalowany i dobrze przylegał do pudełka. Teraz zawiń go mocno na pudełko i przyklej taśmą.
6
Pakowanie prezentu w papier 6
Teraz musimy zając się bokami. Zacznij od jednej strony. Zagnij papier w dół równo z dolnym brzegiem pudełka. Podklej je taśmą, aby się trzymały. Powinny Cię utworzyć dwa małe skrzydełka. Na nie załóż boczne krawędzie papieru do wewnątrz tak, aby powstał trójkąt.
7
Pakowanie prezentu w papier 7
Postaw teraz pudełko, załóż na nie pozostałą część papieru i sklej. Powtórz to samo z drugiej strony pudełka.
8
Pakowanie prezentu w papier 8
Na sam koniec możesz ozdobić pudełko jak tylko chcesz, na przykład przez naklejenie kokardek.
Jak pomysłowo zapakować prezent?
Jak zapakować prezent na kształt krawata?
Jak ozdobić świąteczny prezent?
Jak ozdobić pudełko na prezent?
 4.2/5 (9 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

sopel1450 - 2012-12-25
tutoral super jak ma się idealnie ukrojony papier po bokach. Była instrukcja co zrobić gdy masz papier za długi, ale co zrobić gdy masz za szeroki już nie. Pozdrawiam.
Często zdarza się, że kupując prezenty zapominamy o opakowaniach, w których możemy je wręczyć innym. Już jesteśmy...
Jak zrobić torbę na prezenty?
Często zdarza się, że kupując prezenty zapominamy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub