Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > Jak schudnąć w 2 tygodnie?
Jak schudnąć w 2 tygodnie?

Jak schudnąć w 2 tygodnie?

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (60 ocen)
Oceń 
Zrzucenie niechcianych kilogramów nie zawsze jest proste. Istnieje wiele diet, które obiecują cudowne efekty, jednak większość z nich jest niezdrowa i wyniszczająca dla naszego organizmu. Odchudzanie się w prawidłowy i zdrowy sposób pomoże ci uniknąć przytycia w późniejszym okresie, jednak musisz być gotowa na zmianę zarówno swojej diety jak i stylu życia. Musisz przede wszystkim wyeliminować z diety pewne produkty i zacząć się więcej ruszać. Pamiętaj jednak, aby się nie głodzić i nie starać schudnąć zbyt dużo w małym okresie czasu, ponieważ spowoduje to efekt jojo. Musisz również wiedzieć, że im więcej masz nadwagi, tym szybciej schudniesz. Jeśli jednak jesteś osobą szczupłą to utrata kilogramów zabierze ci więcej czasu. Im jesteśmy szczuplejsi - tym wolniej chudniemy. Najlepszym sposobem na odchudzanie jest dieta i regularne ćwiczenia. Oczywiście każda z nas chciałaby odrobinę magii przy odchudzaniu ale lepiej o niej zapomnieć. Tabletki na odchudzanie są w większości przypadków szkodliwe i nie przynoszą gwarantowanych rezultatów.
1

Woda

Przed każdym posiłkiem wypijaj 1 do 2 szklanek wody. Picie wody przed posiłkiem pomaga schudnąć ponieważ woda wypełnia żołądek i szybciej czujemy się syci.

2

Zjadaj mniej kalorii niż spalasz

Aby szybko schudnąć musisz zjadać mniej kalorii niż aktualnie spalasz. Kilogram tłuszczu to 7000 kcal, zatem, aby schudnąć kilogram w 2 tygodnie, musisz zjadać dziennie o 500 kcal mniej niż spalasz. Pamiętaj jednak, że spalasz kalorie cały czas - nie tylko ćwicząc. Spalasz je również podczas pracy na komputerze, oglądania tv, spania a nawet jedzenia.

3

Jedz więcej błonnika

Jedzenie dużej ilości błonnika pomoże ci w odchudzaniu. Jedz pieczywo pełnoziarniste, surowe lub lekko podgotowane warzywa, owoce, makaron z pełnego przemiału, fasolę itp. Jeśli zaczniesz od razu jeść duże ilości błonnika, możesz mieć skurcze brzucha, wzdęcia i gazy, zatem dobrze jest go wprowadzać do diety stopniowo. Przy spożywaniu błonnika również wskazane jest picie dużej ilości wody.

Jak spalić tłuszcz z brzucha?
Jakie słodycze wybierać?
Co jeść, aby mieć płaski brzuch?
Jak wyliczyć prawidłową wagę?
Wskazówki
  • Unikaj frytek oraz innych smażonych produktów.
strona 1 z 3następna >
 3.1/5 (60 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

meszekowy - 2014-08-30
Nie powinno się zrzucać tkanki tłuszczowej z większą ilością jak kilogram na tydzień. Oszczędzi nam to problemów ze skórą i naszym samopoczuciem.
hanna - 2014-08-22
no cóz ja schudłam przy wadze 68 kg 10 kg a wystarczyło trzy tygodnie w szpitalu na ich wikcie. Chociaz nie polecam, to stwierdzam, że to bardzo skuteczna metoda
Juria - 2014-04-04
Bzdury. Nie można schudnąć w 2 tygodnie, a już na pewno nie zdrowo (chyba że mamy niewiele do zrzucenia, a mówiąc niewiele mam na myśli do 2 kg). Zdrowo można schudnąć lub przytyć 0,5 kg (lub 1 kg, nie pamiętam). Chudnięcie, a przynajmniej to zdrowe (nie to na idiotycznych dietach, po których kilogramy wracają, a my możemy wylądować w szpitalu) trwa długo, bo trzeba znaleźć ćwiczenia, które polubimy my i nasze ciało (dzięki ćwiczeniom przyśpieszymy chudnięcie, działają dobrze na nasze zdrowie, ujędrniają ciało) i jedzenie, dzięki któremu chudniemy, lubimy i działa dobrze na nasze ciało. Nie nabierajcie się na te diety typu "schudnij 10 kg w tydzień", bo to bujda, a jeśli już schudniemy, to kilogramy wrócą z nadwyżką.
annqq - 2012-04-25
Stracić w pasie można też dzięki drobnym zabiegom. Nie mówię tu o jakiś operacjach plastycznych, ale o np. terapii przy użyciu ciepła. Można dzięki niemu ujędrnić ciało i poprawić jego kondycję. działa świetnie na cellulit - accent your body.
Chcesz schudnąć, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Poniżej przedstawiam najważniejsze zasady zdrowego odchudzania....
Jak schudnąć?
Chcesz schudnąć, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Poniżej przedstawiam najważniejsze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub