Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Inne Święta i Uroczystości > Dzień Chłopaka > Jak świętować Dzień Chłopaka?
Jak świętować Dzień Chłopaka?

Jak świętować Dzień Chłopaka?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (161 ocen)
Oceń 
Dzień Chłopaka przypada na 30 września, więc najwyższa pora zacząć myśleć o tym, jak uczcić święto wszystkich chłopców - zarówno tych starszych jak i młodszych. Wbrew pozorom nie jest to święto tylko dla par - to jest dzień wszystkich chłopców - naszych kolegów ze szkoły, z pracy, z podwórka, braci, ojców i synów. Poniżej przedstawiam kilka pomysłów na to, jak obchodzić Dzień Chłopaka.
1

Prezenty na Dzień Chłopaka

Jeśli chodzisz do szkoły dobrym pomysłem jest zebranie pieniędzy (drobnych kwot) od wszystkich dziewczyn z klasy i kupienie kolegom drobnych upominków - mogą to być fartuszki do kuchni, smoczki (dla dużych chłopców), resoraki (chłopcy w każdym wieku lubią się nimi bawić), koszulki ze śmiesznym napisem, skarpetki lub bokserki z naszytym imieniem, pampersy, lizaki, erotyczne czasopismo itp. Prezenty nie powinny być drogie - mają to być tylko upominki.

2

Wierszyki na Dzień Chłopaka

Z okazji Dnia Chłopaka, można również zadedykować jakiś wierszyk lub piosenkę chłopcom ze swojej klasy przez megafon.

3
Fanka piłki nożnej

Aktywne spędzanie czasu

W Dzień Chłopaka można pomyśleć o tym, aby spędzić czas z chłopcami (lub chłopcem) w taki sposób w jaki on lubi. Jeśli masz wielu kolegów możesz iść zagrać z nimi w piłkę (w jednej drużynie dziewczyny, w drugiej chłopcy lub drużyny mieszane), w siatkówkę lub w kosza.

Dziewczyny mogą też zrobić niespodziankę swoim kolegom i zabrać ich po szkole (lub po pracy) na paintball - trzeba tylko dzień wcześniej powiedzieć im, aby wzięli ze sobą wygodne buty oraz stare ciuchy, które można zniszczyć i poplamić.

Jeśli twój chłopak lub kolega ma już samochód możesz zaproponować mu wspólne jego mycie i sprzątanie - chłopak z pewnością będzie wniebowzięty.

Jeśli chłopak lubi grać w gry dlaczego nie miałabyś spędzić trochę czasu na wspólnym graniu? Możesz pograć z nim online, zabrać do salonu gier lub pograć w coś w domu na konsoli.

4

Spotkanie poza godzinami szkoły / pracy

Dzień Chłopaka należy uczcić, czego nie da się do końca zrobić w szkole czy w pracy. Dlatego dobrym pomysłem jest zabranie panów po zajęciach do jakiejś knajpki lub do parku (oczywiście pod warunkiem, że pogoda będzie sprzyjać). Można kupić coś do picia, jakieś przekąski i siedzieć razem do późnego wieczora.

Jak zrobić wianek z kwiatów?
Jaki prezent dla nauczyciela?
Jak spędzić weekend z chłopakiem?
Jaki zrobić dowcip na Prima Aprilis?
Wskazówki
  • Pamiętaj, że na Dzień Chłopaka nie daje się bardzo drogich prezentów. Nie są to przecież urodziny. Zastanów się co ty dostałaś na Dzień Kobiet - wartość prezentu powinna być adekwatna. Jeśli jednak nic nie dostałaś to się nie zniechęcaj. Jeśli dasz komuś prezent, on w przyszłości się odwzajemni tym samym. Ktoś przecież musi zacząć.
Przeczytaj teraz: Jak zaskoczyć chłopaka?
 3/5 (161 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

karla - 2014-09-30
a jaki model? moj niedługo ma urodziny i tak się zastanawiam
Fiunia - 2014-09-26
Ja już dla swojego kupiłam szwajcarski scyzoryk :D
Zeska - 2014-09-05
Trzeba dać jakiś fajny praktyczny prezent z którego facet będzie zadowolony :)
Dania - 2010-09-27
Inne pomysły na dzień chłopaka:
jazda konna (może być dla początkujących - fajna sprawa), nauka tańca, przelot balonem, aquapark, wesołe miasteczko, rejs po rzece, zoo, teatr, kino, quady, paintball.
Nie masz pomysłu na spędzenie weekendu ze swoim chłopakiem? Chciałabyś, aby ten czas był nie tylko romantyczny, ale też...
Jak spędzić weekend z chłopakiem?
Nie masz pomysłu na spędzenie weekendu ze swoim chłopakiem?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub