Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Nowy Związek > Jak flirtować z chłopakiem?

Jak flirtować z chłopakiem?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (9 ocen)
Oceń 
Każda charyzmatyczna kobieta powie ci że flirtowanie jest pewnego rodzaju sztuką. Nie każda z nas posiada wrodzoną umiejętność flirtu, jednak nie martw się - nie jest trudno się tego nauczyć pod warunkiem. Wystarczy, że przestaniesz się wstydzić swojej kobiecości i seksualności.
1

Ubierz się w taki sposób, aby być pewną siebie.

Jeśli będziesz czuła się pewnie siebie to również inni będą cię taką widzieli. Dlatego wybierz się na zakupy i wybierz coś w czym będziesz się sobie podobać. W "nowych" ciuchach, zwykle czujemy się ładne, zadbane i chcemy się pokazać całemu światu. Może nawet nie musisz iść na zakupy - pogrzeb trochę w szafie lub poproś przyjaciółkę, aby ci coś fajnego pożyczyła. Oczywiście nie zapomnij o dodatkach!

Nie ubieraj nic w czym czujesz się niepewnie lub w coś, w czym będzie ci niewygodnie. Pewność siebie to podstawa. Jeśli ubierzesz coś w czym będziesz wyglądać olśniewająco, jednak nie będziesz czuć się sobą to stracisz pewność siebie. Dlatego nie zakładaj zbyt wysokich butów i krótkiej spódniczki jeśli na co dzień ubierasz się na sportowo.

2

Nie bądź sztywna.

Flirt polega na przkomarzaniu się, zaczepianiu i żartowaniu, dlatego nie możesz być absolutnie sztywna i poważna. Nie przejmuj się tym, że możesz powiedzieć lub zrobić coś głupiego. Nie obawiaj się wyśmiania. Zaufaj mi, że każdy od czasu do czasu popełnia błędy. Ludzie nie zwracają na takie rzeczy uwagi, więc z pewnością, twój wybranek również tego nie zauważy (albo jak nawet zauważy to uzna to za słodkie). Jeśli zrobisz coś nie tak to się śmiej z siebie i działaj dalej. Ludzie lubią tych, którzy nie traktują swojej osoby w zbyt poważny sposób. Żartuj, opowiadaj zabawne historyjki i bądź przede wszystkim sobą!

Jak zainteresować sobą faceta?
Jak zainteresować sobą chłopaka?
Jak zwrócić na siebie uwagę chłopaka ze szkoły?
Jak uwieść mężczyznę?
strona 1 z 2następna >
 4.3/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Przejmij kontrolę nad swoimi randkami i opanuj poniższe atrybuty (jak najlepiej potrafisz), aby rozpocząć randkowanie z...
Jak zainteresować sobą faceta?
Przejmij kontrolę nad swoimi randkami i opanuj poniższe...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub