Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Urodziny > Prezenty na Urodziny > Pomysły na urodziny chłopaka
Pomysły na urodziny chłopaka

Pomysły na urodziny chłopaka

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (6 ocen)
Oceń 
Zawsze chcesz dać z siebie wszystko i pokazać się z tej dobrej strony. Twój chłopak też zawsze wyciąga z Ciebie Twoje najlepsze cechy i nie zwraca uwagi na te gorsze. Zawsze się stara Cię rozweselić, gdy masz zły dzień. To dzięki niemu czujesz się ważna i kochana. Czas podziękować mu za to w wyjątkowy sposób. A cóż będzie bardziej odpowiedniego niż niezapomniane urodziny? Jak tego dokonać? Jak sprawić, aby zapamiętał ten dzień na zawsze?
1

Zaprojektuj dla niego kartkę. Zakupienie takowej w sklepie to pójście na łatwiznę. Wymyśl i zrób kartkę SAMA. Napisz w niej sto powodów, dla których kochasz swojego chłopaka. Tak, STO! Pomyśl o najbardziej zwariowanych powodach, najbardziej odjechanych i totalnie zaskakujących. Niech ta kartka będzie zrobiona z humorem i miłością.

2

Wypisz swoje myśli na temat Waszego związku, Twojego chłopaka, Waszych wspólnych dni, wspomnień – wypisz je w postaci notatek na karteczkach samoprzylepnych. Porozklejaj po całym jego domu. Jak wróci do domu będzie mile zaskoczony spotykając tu i ówdzie miłe słowa od Ciebie i Ciebie w swoim pokoju. Wcześniej uzgodnij z jego rodzicami, aby Cię wpuścili do ich domu, abyś mogła ponaklejać karteczki i poczekać na swojego lubego.

3

Jeśli pamiętasz szczegóły z Waszego związku, możesz je wykorzystać. Zrób mapę Waszej okolicy i pozaznaczaj na niej miejsce w którym się pierwszy raz zobaczyliście, miejsce Waszej pierwsze randki, pierwszego pocałunku, niezapomnianych wrażeń, cudownych przeżyć lub po prostu miejsca, w które lubicie chodzić i często to robicie, tzw. Wasze miejsca. Opisz mapkę.

4

Zrób kupony i podaruj je swojemu chłopakowi. Napisz na nich miłe i zabawne rzeczy, na przykład 'darmowe nielimitowane całusy' lub 'wieczór we dwoje'. Niech je wykorzystuje kiedy tylko chce. Użyj swojej wyobraźni w wypełnianiu tych kuponów. Możesz ich zrobić tyle ile tylko chcesz.

5

Kolejnym dobrym pomysłem jest kolaż. Zrób takowy z Waszych wspólnych zdjęć. Zdjęć z miejsc, które najbardziej lubicie lub które przypominają Wam piękne chwile. Dodaj do nich wybrane cytaty lub wiersz.

Jak zrobić prezent – książka z cytatami?
Jak wybrać tani i udany prezent?
Jak pomysłowo zapakować prezent dla mężczyzny?
Jak zrobić wyjątkowy prezent - kapcie dla bliskiej osoby?
 3/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

efi5 - 2013-04-19
Tak to wszystko sprawdza się, a dodam jeszcze, że wspaniałym podarunkiem na urodziny będzie karnet na basen dla solenizanta , lub siłownię.Dodatkowo można zasilić mu kartę-doładowanie telefonu lub kupić książkę o tematyce zgodnej z jego zainteresowaniami.Dopełnieniem będzie uroczysta kolacja we dwoje lub w gronie rodziny i przyjaciół-kwestia do uzgodnienia.
Pati - 2011-10-25
jesteście genialni
fiona00 - 2011-03-08

Moim zdaniem fajnym prezentem może być np. romantyczna kolacja we dwoje. Ostatnio koleżanka opowiadała mi o swojej randce w restauracji Le Scandale w Krakowie gdzie razem z chłopakiem smakowała muli gotowanych w białym winie. Od tamtej pory myślę, aby podobny wieczór zorganizować dla swojego chłopka.

Agniecha - 2011-01-24
JESTEŚCIE GENIALNI! Dziękuję Wam za tą stronkę!!!!
Haszka - 2010-10-07
Ja mojemu chłopakowi przyniosłam do łóżka śniadanie a następnie zrobiłam masaż całego ciała. Był bardzo zadowolony!
Miłośnicy motoryzacji potrafią być bardzo wybredni, jeśli chodzi o prezenty dla nich. Nad swoimi cackami potrafią...
Jaki prezent dać miłośnikowi motoryzacji?
Miłośnicy motoryzacji potrafią być bardzo wybredni...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub