Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak zwiększyć popęd seksualny?
Jak zwiększyć popęd seksualny?

Jak zwiększyć popęd seksualny?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (6 ocen)
Oceń 
Jesteś znudzona seksem? Nie masz na niego siły ani ochoty? Codzienny stres i życie w ciągłym biegu mogą bardzo skutecznie zmniejszyć popęd seksualny. Zatem nadszedł czas, aby poczytać kilka wskazówek, które sprawią, że seks znów stanie się dla ciebie gorący i niesamowity. Jednak aby wszystkie te rady zadziałały, musisz naprawdę tego chcieć. W tym artykule przedstawię główne powody spadku libido i podpowiem ci jak sobie z nimi radzić. Uwierz, to naprawdę działa.
3

Głęboko w sercu nosisz urazę do partnera, co bezpośrednio przekłada się na wasze życie seksualne.

Czy istnieje coś, o czym trudno ci zapomnieć? Nawet pozornie małe problemy w związku mogą z czasem narastać i wywołać niechęć do jakichkolwiek zbliżeń z partnerem. Zastanów się czy nie masz ochoty na seks tylko dlatego, że jesteś zła na partnera? Jeśli odpowiedź brzmi tak, postaraj się wszystko z nim wyjaśnić. Otwartość i szczera rozmowa pomaga zbudować silną więź, która jest podstawą zdrowego życia seksualnego.
Gdy wyjaśnicie ciążące nad wami problemy, okaż partnerowi swoje uczucia poprzez czuły dotyk, rozmowy o waszych wspólnych celach oraz wieczorne wyjścia na randki. Odbudujcie łączącą was psychiczną i emocjonalną więź, a seks będzie tak udany jak na początku waszej znajomości.

4

Przed snem lubisz napić się wina.

Jeden kieliszek wina może zmniejszyć twoje zahamowania i zwiększyć popęd płciowy. Jednak większa jego ilość, może zmniejszyć twoją wrażliwość seksualną poprzez zmniejszenie stopnia nawilżenia pochwy i przekrwienie narządów płciowych. Warto zatem ograniczyć ilość spożywanego alkoholu, odpowiednia dawka to jeden kieliszek lub nawet mniej w ciągu wieczoru.

5

Brakuje ci energii.

Jeśli jesteś tak zmęczona, że zasypiasz jak tylko przyłożysz głowę do poduszki, powinnaś zacząć planować wszystko z wyprzedzeniem. Może nie brzmi to romantycznie, ale zaplanuj w ciągu tygodnia jeden lub dwa dni, kiedy będziesz uprawiać seks. W ciągu tych dni rozłóż pozostałe zajęcia tak, by wieczorem nie czuć się wyczerpaną.
Aby zacząć grę wstępną nie musisz najpierw ugotować obiadu, pozmywać naczyń lub obejrzeć ulubionego serialu. Zrób to, gdy tylko nadarzy się ku temu okazja Przyciemnij światło, włącz odpowiednią muzykę i idź na całość.

< poprzedniastrona 2 z 2
 4/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czy istnieje taka rzecz, którą ty i twoja dziewczyna chcecie stale robić oprócz seksu? Zapewne obydwoje chcecie...
Domowe sposoby na libido
Czy istnieje taka rzecz, którą ty i twoja dziewczyna chcecie stale robić oprócz seksu?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub