Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Dekoracje na Halloween > Jak zrobić papierowe lampiony na Halloween?
Jak zrobić papierowe lampiony na Halloween?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Do zrobienia tych pięknych lampionów nie potrzeba wiele, a efekt jest wspaniały. Zapoznaj się z poniższymi krokami, a przekonasz się, że i ty możesz mieć w domu tak piękne dekoracje. Do dzieła.
drukarka, papier do drukarki, szablony (dostępne poniżej), 3 papierowe pomarańczowe torebki, taśma, 3 świece wotywne, 3 podstawki pod świece wotywne.
1
szablon wiedźmy
Wydrukuj podane szablony. Wydrukuj po trzy sztuki każdego szablonu, każdy na jeden lampion.
2
szablon księżyca
Wytnij szablony bardzo dokładnie.
3
Naklej kształt księżyca w środku każdej torby. Umieść go w górnym prawym rogu każdej torby.
4
Na środku jednej torby umieść czarownicę. Przyklej ją taśmą. Kolejną czarownicę naklej na drugiej torbie, ale zaraz pod księżycem, trochę niżej od czarownicy przyklejonej na środku. Na trzeciej torbie naklej czarownicę po lewej stronie księżyca, wyżej od czarownicy ze środkowej torby. Ustaw je tak, aby wyglądało, jakby czarownica leciała coraz wyżej na miotle, klatka po klatce – popatrz na zdjęcie.
5
Każdą świecę włóż w podstawkę, a następnie umieść w torbie. Gdy przyjdą goście zaświeć świece. Niesamowity efekt, prawda?
Jak zrobić pudełka - trumny na Halloween?
Jak zrobić zaproszenia na Halloween – palce?
Jak wyciąć ażurową dynię na Halloween?
Jak zrobić dekorację na Halloween – czaszki?
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Zrzęda - 2013-10-14
To jest bezsensu! Tytuł "Jak ZROBIĆ papierowe lampiony na Halloween?" i dowiedziałem się tyle że mam kupić sobie papierowe torebki....
Oryginalne zaproszenie jest zapowiedzią dobrze zorganizowanej zabawy. Z doświadczenia wiem, że bardziej chce się iść na...
Jak zrobić zaproszenia sowy na Halloween?
Oryginalne zaproszenie jest zapowiedzią dobrze zorganizowanej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub