Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Zdrowa Żywność > Diety > Jak zrobić koktajl białkowy domowej roboty?
Jak zrobić koktajl białkowy domowej roboty?

, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (8 ocen)
Oceń 
Białko jest podstawowym elementem zdrowej diety. Koktajle wysokobiałkowe często są stosowane wśród osób regularnie ćwiczących w celu uzupełnienia ich potrzeb żywieniowych. Poniżej znajdziesz przepis jak w domu zrobić koktajl białkowy z samych naturalnych składników.
1 filiżanka komosy ryżowej, 2 białka jajka, 1/2 pokrojonego w plastry jabłka, 1/4 filiżanki mleka, 1 łyżka stołowa miodu, Cedzak, Blender, Garnek
1
Komosa ryżowa to wysokobiałkowe zboże, które pochodzi z Ameryki Południowej. Można je kupić w większości supermarketów i sklepów ze zdrową żywnością. Weź filiżankę nasion komosy ryżowej i dokładnie wypłucz je we wodzie. Odcedź nasiona i wrzuć je do garnka. Dodaj trzy filiżanki wody, podgrzewaj na małym ogniu przez około dwadzieścia minut. Komosę ryżową należy gotować, aż ziarna będą puszyste i jędrne. Ten krok powinien być wykonany wieczorem w przeddzień zrobienia koktajlu. Tak przygotowane ziarna przechowuj w lodówce. Spróbuj dodawać po jednej kopiatej łyżce ziaren do koktajlu.
2
Drugim źródłem białka w koktajlu będą białka jajek. Białko jajka zawiera mało cholesterolu, ale jest źródłem pożywnego białka. Białko pozwoli uzyskać gęstą konsystencję koktajlu.
3
Weź jedną dużą łyżkę komosy ryżowej i zmiksuj blenderem lub innym mikserem. Dodaj dwa białka jaja, 1/4 filiżanki mleka, łyżkę miodu, pół pokrojonego jabłka i całość zmiksuj. Jabłko możesz zastąpić innym owocem, według swojego smaku. Miksuj aż do momentu uzyskania jednolitej konsystencji. Dodaj do koktajlu białkowego odrobinę lodu i ciesz się jego smakiem.
Jak zwiększyć poziom testosteronu?
Jak szybko przytyć?
Jak zrobić trzydniowy detoks organizmu?
Jakie właściwości ma szpinak?
Wskazówki
  • Komosa ryżowa może być używana jako źródło białka i dodatek do wielu potraw.
  • Jeżeli jesteś uczulony na jajka nie używaj białek, komosa ryżowa ma wystarczająco dużo białka.
Przeczytaj teraz: Jak szybko przytyć?
 4.5/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Damian - 2014-08-13
Dzień dobry, czy bez komosy ryżowej da się osiągnąć pożądany skutek, czy najlepiej ją czymś zastąpić najlepiej czym ?
adam98 - 2014-01-05
Mogę zamienić komos ryżowy, białym ryżem?
Testosteron jest podstawowym hormonem potrzebnym do zwiększenia masy mięśniowej i wytrzymałości mięśni. Dobry program...
Jak zwiększyć poziom testosteronu?
Testosteron jest podstawowym hormonem potrzebnym do zwiększenia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub