Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Zdrowa Żywność > Diety > Jak zrobić koktajl proteinowy?
Jak zrobić koktajl proteinowy?

Jak zrobić koktajl proteinowy?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 
Koktajle proteinowe są zwykle robione z owoców z dodatkiem białka serwatkowego. Są one używane do uzupełniania poziomu białka zwłaszcza dla kulturystów, oraz wegetarian. Mogą one znacznie przyspieszyć regenerację po wysiłku, wpłynąć na zwiększenie masy mięśniowej lub zastąpić posiłek. Poniżej znajdziesz instrukcje jak zrobić koktajl proteinowy w domu.
1 szklanka mleka, Miarka białka serwatkowego, Banany lub truskawki
1
Do mleka dodaj miarkę protein serwatkowych do mleka. Białko serwatkowe można kupić w aptekach, sklepach ze zdrową żywnością lub przez Internet (na przykład tutaj).
2
Miksuj blenderem przez około 15 minut.
3
Obierz banana. Pokrój go na małe plasterki i dodaj do mleka. Umyj truskawki i oczyść je z szypułek. Pokrój truskawki na mniejsze kawałki i dodaj do mleka.
4
Rozpocznij miksowanie na małych obrotach. Stopniowo zwiększaj prędkość, zatrzymując się kilka sekund na każdej kolejnej. Miksowanie powinno trwać, co najmniej 45 sekund lub do czasu, aż wszystkie kawałki owoców będą dokładnie zmiksowane.
5
Przelej koktajl do dużej szklanki i ciesz się jego smakiem zaraz po przygotowaniu lub włóż do lodówki i wypij później.
10 powodów dla których warto jeść owsiankę
Jakie są lecznicze właściwości szparagów?
Jak ograniczyć słodycze?
Co jeść, żeby mieć piękne włosy?
Wskazówki
  • Koktajle proteinowe mogą być wykonana na bazie bardzo szerokiej gamy składników. Wybierz swoje ulubione owoce lub warzywa i stwórz koktajl, który będzie najlepszy właśnie dla ciebie.
  • Najlepiej spożyć koktajl około 15-20 minut po wysiłku fizycznym. To czas, w którym mięśnie zaczynają się regenerować i potrzebują najwięcej protein.
  • Weganie mogą śmiało używać do koktajlu mleka sojowego.
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

daria16rog - 2013-04-05
Jak trzeba to się robi ale jak nie trzeba...
skrzacik0007 - 2013-04-05
"Miksuj blenderem przez około 15 minut."- głupota, chyba bym się zamachał, co to za szejk proteinowy, który robi się tyle co obiad ???
Michal - 2013-03-14
Hej
Mam pytanie odnośnie tej miarki białka serwatkowego którą trzeba dodać do mleka. Ile to będzie 50ml czy wiecej ma być ? Pozdr.
<p>Wydawać by się mogło, że nabranie masy mięśniowej jest bardzo proste - nic bardziej mylnego. Wszystko zależy od...
Jak zwiększyć masę mięśniową?
Wydawać by się mogło, że nabranie masy mięśniowej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub