Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Dekoracje na Halloween > Jak zrobić lampiony na Halloween?
Jak zrobić lampiony na Halloween?

Jak zrobić lampiony na Halloween?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (201 ocen)
Oceń 
Dodaj kunsztu swoim dekoracjom halloweenowym. Zrób piękne lampiony wykorzystując kartony po mlekach – przecież i tak byś je wyrzuciła. A efekt będzie rewelacyjny – gwarantuję.
kartony po mleku, nożyk do wycinania, linijka, nożyczki, czarna farba, czarny bristol, pomarańczowa bibuła, dwustronna taśma klejąca, dziurkacz, druciki, szczypce, lampki na baterie.
1
Halloween - szablony
Wydrukuj szablon sowy i dyni na halloweenowe lampiony. W tym celu kliknij na zdjęcie obok, aby je powiększyć (musisz kliknąć na nie 2 x a potem prawym myszy i "pokaż zdjęcie"), następnie wydrukuj i wytnij.
2
Utnij górę od kartonu. Dokładnie wymyj karton i wysusz.
3
Odmierz i zaznacz prostokąty na każdej ścianie kartonu, pozostawiając ramkę wokoło. Wytnij prostokąty, jak na zdjęciu.
4
Pomaluj karton na czarno i pozostaw do wyschnięcia.
5
Odmierz w bristolu prostokąty dokładnie takiej wielkości jak te wycięte w kartonie z mleka. Następnie powiększ ich rozmiar, tak aby pasował do wielkości ścian kartonu i wytnij.
6
Teraz wytnij wzory na środku zaznaczonego prostokąta za pomocą nożyka.
7
Wytnij teraz z pomarańczowej bibuły prostokąty takiej samej wielkości jak poprzednio wycięte prostokąty z czarnego bristolu. Za pomocą taśmy dwustronnej przyklej bibułę do bristolu od od wewnętrznej strony. Następnie naklej gotowe prostokąty z wzorami na kartony od ich wewnętrznej strony.
8
Za pomocą dziurkacz zrób dziurki po przeciwnych stronach kartonu.
9
Przełóż przez nie druciki, aby można było taki lampion zawiesić. W tym celu wygnij druciki w kształt haczyka.
10
W środek włóż lampki.
11
Lampiony na Halloween
Możesz od spodu lampionu podkleić bibułę pomarańczową, tak jak widać to na fotografii. Będzie to efektowne przedłużenie lampionu. Ale nie jest to obowiązkowa opcja.
Jak zrobić serwetki - pajęczyny?
Jak zrobić girlandę z pająków na Halloween?
Jak zrobić kukiełkę nietoperza?
Jak zrobić halloweenowe lampiony?
 5/5 (201 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Halloween już za kilka dni dlatego pora zacząć przygotowywać dekoracje. Poniżej znajdziesz prosty sposób na wycięcie...
Jak zrobić pajęczynę z papieru?
Halloween już za kilka dni dlatego pora zacząć przygotowywać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub