Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Przystawki, Zupy i Sałatki > Sosy i Dipy > Jak przygotować grzyby?

Jak przygotować grzyby?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (6 ocen)
Oceń 
Poniżej znajdziesz kilka prostych sposobów jak przygotować grzyby. Świeże grzyby są najlepszymi przyjaciółmi kucharzy. Jeżeli chcesz udekorować potrawę, lub nadać jej zupełnie nowy wymiar rozwiązaniem są grzyby.
1

Podstawowe przygotowanie.

Nie ma potrzeby obierać grzybów, jedyne, co trzeba zrobić to przyciąć końcówki łodyżek. Większość grzybów może być przygotowywana w całości. Grzyby można pociąć w grube lub drobne plasterki, ćwiartki za pomocą ostrego noża. Do pokrojenia dużej ilości grzybów użyj malaksera. Niektóre przepisy wymagają użycia tylko samych kapeluszy. Jeżeli masz zamiar korzystać właśnie z takiego przepisu odetnij grzybom łodyżki.

2

Sautéing.

To najpopularniejszy sposób przyrządzania grzybów. Na każde 0,25 kg grzybów należy stopić łyżkę masła, lub wylać jedna łyżkę stołową oleju na patelnię. Do rozgrzanego tłuszczu dodaj grzyby. Podsmażaj i mieszaj, aż do momentu, gdy zyskają złotawy kolor, a soki, które wyciekły wyparują. Potrwa to około pięciu minut. Uważaj by nie podgrzewać grzybów zbyt długo, bo staną się brązowe.

3

Mikrofalówka.

Grzyby można z powodzeniem przygotować w kuchence mikrofalowej. Najpierw należy grzyby dokładnie oczyścić. Następnie umieść w mikrofalówce porcje po około 0,25 kg grzybów pokrojonych w plasterki, najlepiej w misce. Ta metoda nie wymaga użycia tłuszczu. Nastaw kuchenkę na 100% mocy i podgrzewaj grzyby przez około 2-3 minuty, mieszając raz w połowie ogrzewania.

Jak ugotować pieczarki?
Jak przechowywać grzyby?
Jak suszyć grzyby?
Jak zrobić risotto z pieczarkami?
strona 1 z 2następna >
 4/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli kochasz makarony to z pewnością będziesz zachwycony przepisem na makaron z kiełbasą, grzybami i pomidorami. Jest...
Jak zrobić makaron z kiełbasą, grzybami i pomidorami?
Jeśli kochasz makarony to z pewnością będziesz zachwycony...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub