Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Nauka i Przyroda > Nauka > Co mówi charakter pisma?
Co mówi charakter pisma?

Co mówi charakter pisma?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (4 ocen)
Oceń 
Analiza pisma odręcznego jest potężnym narzędziem, do zdobywania wiedzy o samym sobie. Tylko przez analizę próbki pisma możesz odczytać charakterystykę swojej osobowości i jakie potencjalne przeszkody stoją na twojej drodze. Analiza pisma może też być dobrym sposobem, by znaleźć dla siebie odpowiedniego partnera lub jako narzędzie rozwoju medycyny sądowej, jako podstawa do sporządzania profilu osobowego. Poniżej znajdziesz informacje, co mówi charakter pisma.
1
Pierwszą rzeczą, na jaką należy zwrócić uwagę podczas analizy pisma jest duży obraz. Zwróć uwagę na wzory i inne rzeczy, które mogą wystawać na zewnątrz. Czy pismo skierowane jest w lewo czy w prawo? Czy zatacza koła?
2
Drugą rzeczą jest szukanie dowodów na obecność energii emocjonalnej, która jest połączeniem fizycznej i umysłowej energii. Energia ujawnia się w sile nacisku użytej podczas pisania. Osoby, które mocno naciskają podczas pisania są zwykle osobami sukcesu. Osoby, która średnio naciskają mogą odnosić pewne sukcesy, natomiast osoby piszące bardzo delikatnie maja mało energii potrzebnej do osiągnięcia sukcesu.
3
Trzecim krokiem jest określenie linii bazowej pisma. Wyjściowa jest linia rzeczywista bądź wyimaginowana, na której spoczywają małe litery. To może powiedzieć czy autor tekstu jest osobą emocjonalnie stabilną czy też nie. Normalna linia bazowa powinna mieć charakter nieco falisty. Osoba, której linia bazowa pisma jest całkowicie prosta jest napięta i ponad normę zdyscyplinowana. Bardzo falująca linia będzie zaś oznaczać, że osoba, która pisała ten tekst jest na emocjonalnej kolejce górskiej.
Jak robić kółeczka z dymu?
Jak gwizdać na palcach?
Jak zrobić wykrywacz metali?
Co mówi o tobie charakter pisma?
Wskazówki
  • Najlepiej skorzystać z próbki napisanej na gładkim papierze.
  • Twój umysł rozciąga się na papierze. Oznacza to, ze wszystko, co napiszesz jest rozszerzeniem tego, co dzieje się w twoim umyśle, nie zależnie od tego czy jest to świadome czy podświadome.
strona 1 z 2następna >
 3/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Sposób w jaki piszemy litery i słowa może definiować jedną z ponad 5000 różnych osobowości. Grafolodzy w analizie...
Co mówi o tobie charakter pisma?
Sposób w jaki piszemy litery i słowa może definiować...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub