Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić maskę ptaka?
Jak zrobić maskę ptaka?

Jak zrobić maskę ptaka?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (31 ocen)
Oceń 
Maski ptaków są bardzo popularne w podczas karnawału w Wenecji. Taką maskę możemy założyć na bal karnawałowy, bal przebierańców czy na Halloween. Wykonanie takiej maski zajmuje trochę czasu, jednak warto ją zrobić - będzie służyć nam na kilka lat.
maska z masy papierowej (link jak ją zrobić poniżej), gąbka, farbki akrylowe (kolor żółty lub szary), złota, czarna i szara krepina (w ostateczności może być również bibuła), klej, nożyczki ze wzorkiem (fale, zyg-zag lub coś podobnego), nożyczki (normalne), wstążka lub gumka, szabloy (dziób ptaka, piórka)
1
Maska

Najpierw wykonaj maskę z pasy papierowej -> link. Zrób ją tylko na górną część twarzy (maska powinna zakrywać nos jednak kończyć się pod oczami - policzków nie wyklejaj). Możesz też zrobić pełną maskę, a potem ją odpowiednio wyciąć.

2
Szablon
Wydrukuj szablon i wytnij dziób. Górną część maski namocz w roztworze mąki i wody a następnie przyklej do maski (górna część maski przyklejona do górnej części nosa i policzków. Następnie pokryj tak utworzony dziób paskami papieru zamoczonymi w roztworze (tak jak obkleja się nimi twarz). Nałóż kilka warstw, aby dziób miał odpowiednią twardość. Teraz odłóż maskę na noc, aby całość stwardniała.
3
Uzyskaną maskę (po wyschnięciu) pomaluj z przodu i z tyłu farbami akrylowymi na kolor bazowy (żółty lub szary). Wydrukuj szablon obok i przerysuj na krepinę (lub bibułę) dwa razy (dwa razy aby dokładnie pokryć dziób) - kolor krepiny powinien być odwrotny do bazowego koloru maski (jeśli maska jest żółta to dziób szary i odwrotnie).
Jak zrobić przebranie dla dziecka na Halloween?
Jak zrobić kły wampira?
Jak zrobić maski karnawałowe?
Jak przebrać się za księżniczkę?
strona 1 z 3następna >
 3.9/5 (31 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Stwórz własną maskę na karnawał, bal przebierańców, czy Halloween. Kupienie w sklepie określonego rodzaju maski nie...
Jak zrobić maski karnawałowe?
Stwórz własną maskę na karnawał, bal przebierańców...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub