Tutaj jesteś: Biznes > Zarządzanie Firmą > Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR) > Jak być dobrym managerem?
Jak być dobrym managerem?

Jak być dobrym managerem?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Możesz nauczyć się kilku technik motywacji, dzięki czemu będziesz lepszym managerem. Poprzez stałe wspieranie i motywowanie pracowników możesz zapewnić swojej firmie sukces. Istnieje kilka sposobów na to, jak podnieść morale pracowników. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić i zostać dobrym managerem.
1
Złe zachowanie managera
Pracowników zawsze traktuj z szacunkiem, nawet jeśli oni nie mają szacunku do ciebie. Tracąc panowanie nad sobą, przeklinając i upominając publicznie pracowników, sprawiasz, że przestają cię traktować poważnie. Każdy pracownik, który usłyszy o twoim niewłaściwym zachowaniu, traci momentalnie do ciebie szacunek i zastanawia się czy będzie kolejną twoją ofiarą.
2
Okazywanie zainteresowania prywatnym życiem pracowników, wywoła u nich zadowolenie. Dowiedz się o swoich pracownikach na tyle dużo, by móc zapytać się ich o rodzinę, gdy spotkacie się przypadkowo na korytarzu. Staraj się zrozumieć ich uczucia i traktuj ich jak ludzi, a nie towar. Dzięki temu czują się oni dowartościowani.
3
Spraw, aby pracownicy czuli, że mają wpływ na decyzje podejmowane w ich sprawach. Chodzi tu o warunki pracy, stanowisko, terminy i cele.
4
Stwórz przyjazne środowisko pracy. Upewnij się, że obszar jest odpowiednio oświetlony, zapewnione jest ciepło i odpowiednio działająca klimatyzacja. Zadbaj o to, by cały obszar był czysty i w dobrym stanie.
Jak panować nad emocjami?
Jak odnieść sukces w życiu?
Jak radzić sobie z problemami?
Jak być kreatywnym?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak zarządzać handlowcami?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub