Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić maski karnawałowe?
Jak zrobić maski karnawałowe?

Jak zrobić maski karnawałowe?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (69 ocen)
Oceń 
Stwórz własną maskę na karnawał, bal przebierańców, czy Halloween. Kupienie w sklepie określonego rodzaju maski nie jest takie proste, zaś jej zrobienie wręcz przeciwnie - jest dziecinnie łatwe. Po co więc zdzierać nogi i niepotrzebnie wydawać pieniądze?
karton ozdobny do drukowania, farbki akrylowe, nożyczki, biały klej, pędzelek, drewniany, cieniutki patyczek, pióra, brokat w kleju, pistolet na klej (opcjonalnie), materiały do dekoracji: cekiny, wstążki, kamyki ozdobne, krepina, folia aluminiowa, farba puchnąca 3d
1
robienie maski 1
Kliknij na zdjęcie obok (otworzy ci się nowa strona, pod zdjęciem będzie link "kliknij, aby powiększyć" - kliknij) i wydrukuj na twardym papierze.
2
robienie maski 2
Zauważ, że szablony masek karnawałowych są bardzo proste i w ogóle nieskomplikowane. Są takie po to, abyś sam mógł je modyfikować lub dorysowywać różne detale.
3
robienie maski 3
Wytnij maskę, łącznie z otworami na oczy.
4
robienie maski 4
Jeśli zamierzasz zrobić maskę dwu lub wielokolorową, dobrze jest wcześniej narysować na masce pożądany wzór. Dzięki temu kolorowanie maski będzie dużo łatwiejsze.
5
robienie maski 5
Pokoloruj maskę. Maski dwu i wielokolorowe są dobre na różne święta i festyny. Maki złote i srebrne są zwykle zakładane na bale karnawałowe.
6
robienie maski 6
Nie musisz koniecznie używać wielu kolorów do pomalowania maski. Czasami jeden kolor wystarczy (później można maskę ozdobić innymi dekoracjami).

Aby maska się nie pomarszczyła, po wyschnięciu staraj się nie dodawać wody do farb lub użyć jej bardzo mało. Jeśli papier, z którego robisz maskę jest bardzo cienki, wówczas zanim przystąpisz do malowania maski, odrysuj szablon na papierze tekturowym lub na kartonie. Pomaluj również wewnętrzną stronę maski (może być na biało lub na jakiś jeden kolor).
Jak zrobić strój kota?
Jak zrobić sztuczną krew?
Jak zrobić skrzydła wróżki?
Jak zrobić strój czarownicy?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak zrobić maskę?
 4.3/5 (69 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Minkaa14 - 2013-01-28
Widziałam podobne maski chyba w pasmanterii, ale tamte nie były wiązane z tyłu głowy tylko na patyku. Dobrym pomysłem na przebranie dla dzieci są maski w kształcie zwierząt lub postaci z bajek. Te pomysły też się przydadzą. Pozdrawiam.
Emilia - 2012-01-14
Fajne ;))
Słodkaa;D - 2012-01-08
Świetne to! ;D
Alaa - 2011-01-12
Świetne! podoba mi się to.;P
Sztuczna krew jest podstawową dekoracją na Halloween. Możemy jej użyć do ozdobienia naszych sztucznych ran, ubrań,...
Jak zrobić sztuczną krew?
Sztuczna krew jest podstawową dekoracją na Halloween. Możemy jej użyć do ozdobienia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub