Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Sztuka i akcesoria > Jak zrobić łapacz snów?
Jak zrobić łapacz snów?

Jak zrobić łapacz snów?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (21 ocen)
Oceń 
Łapacz snów należy powiesić sobie nad łóżkiem lub przy wejściu do domu. Według indiańskich wierzeń wszystkie sny muszą przejść przez łapacz znów zanim trafią do naszej głowy. Gęsta siatka wyłapuje wszystkie koszmary, które w niej giną o wschodzie słońca i skapują po zawieszonych na łapaczu snów piórkach. Łapacz snów można sobie również powiesić jako amulet w samochodzie na tylnym lusterku. Łapacze snów mogą być wspaniałym prezentem dla kogoś kogo kochamy, ale oczywiście możemy taki zrobić również dla siebie.
Cienki sprężysty drewniany pręcik (może być wierzbowa gałązka lub gałązka winorośli), Mocna nitka, Nożyczki, Koraliki oraz piórka
1
Łapacz snów - robienie 1
Na początku urwij gałązki z drzew i poobrywaj z nich wszystkie liście. Poobcinaj również cieniutkie odgałęzienia. Gałązki powinny mieć około 30-40 cm po odcięciu od nich końca (koniec jest zbyt cienki). Jeśli używasz gałązek winorośli to możesz wcześniej je potrzymać kilka godzin w wodzie, aby stały się bardziej giętkie. Będziesz również potrzebować ponad metrowego sznureczka (mocnej nitki) - więcej jeśli gałąź jest grubsza.
2
Łapacz snów - robienie 2
Rozpoczęcie jest prawdopodobnie najtrudniejszą rzeczą. Możesz potrzebować w tym momencie pary rąk do pomocy. Podczas wyginania gałązki może się ona złamać, zatem miej pod ręką kilka gałązek. Powoli i ostrożnie zegnij gałązkę, tak aby stworzyć okrąg - obydwa końce gałązki powinny na siebie nachodzić. Nie martw się jeśli nie wyjdzie ci idealne koło - łapacze snów mają różne kształty.
3
Łapacz snów - robienie 3
Jak już zrobisz koło weź koniec nitki i dokładnie obwiąż nią obydwa końce gałązki, tak, aby się mocno trzymały (w tym momencie możesz potrzebować kogoś do pomocy).
Jak przespać całą noc?
Jak zrobić tiramisu w pucharkach?
Jak zaradzić bezsenności?
Jak zrobić łapacz snów?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak pokonać bezsenność?
 3.9/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz – w tym starym powiedzeniu drzemie sporo prawdy… Ponad połowa Polaków się nie...
Problemy z zasypianiem - co robić?
Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz – w tym starym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub