Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić makijaż na Halloween?
Jak zrobić makijaż na Halloween?

Jak zrobić makijaż na Halloween?

, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (286 ocen)
Oceń 
Przebrania na Halloween to nie tylko ciuchy i akcesoria ale również (a może przede wszystkim) odpowiedni makijaż. Jednak, aby go zrobić trzeba mieć odrobinę wiedzy na jego temat i oczywiście wyobraźni. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek, które mogą się przydać podczas robienia makijażu na Halloween.
1
Zawsze czytaj ulotki dołączane do kosmetyków i wykonuj testy alergiczne. Jak zrobić taki test? Nałóż odrobinę kosmetyku za ucho lub na przedramię i poczekaj kilka godzin. Jeśli test wyjdzie negatywnie (nie pojawi się zaczerwienienie, opuchlizna, krostki itd) to możesz zacząć robić makijaż.
2
Nie używaj farbek akrylowych do malowania skóry. Zamiast nich możesz użyć farb wodnych, cieni i kredek do oczu, różu, szminek do ust, konturówek, różnych odcieni pudrów i fluidów, eyelinerów itp.
3
Nie pożyczaj nikomu swoich aplikatorów do makijażu (dzielenie się nimi z różnymi ludźmi może spowodować roznoszenie się chorób skórnych).
4
Zanim zaczniesz się malować użyj wcześniej bazy pod makijaż. Dzięki niej będzie ci łatwiej pomalować twarz, kosmetyki będą się lepiej trzymać i nie będą się rozmazywać.
5
Nie odkładaj makijażu na ostatnią chwilę. Jego wykonanie musi być dokładne więc może zająć ci sporo czasu.
6
Zanim zaczniesz tworzyć wzory na twarzy poeksperymentuj wcześniej na kartce papieru lub na przyjacielu.
7
Najłatwiej robi się makijaż na Halloween jak ma się wzór. Dlatego zanim przystąpisz do działania, znajdź w Internecie zdjęcie makijażu, który cię interesuje (np. makijaż wróżki, Batmana czy wiedźmy).
8
Postaw na prostotę. Makijaż robi większe wrażenie kiedy jest prosty i nieprzytłaczający. W innych słowach - im mniej tym lepiej (dotyczy to w szczególności dzieci).
Jak zrobić makijaż Białej Damy?
Jak zrobić makijaż Dia de los Muertos?
Jak pomalować buzię dziecka - piesek?
Jak zrobić makijaż zombie?
Wskazówki
  • Opis makijażu kota na zdjęciu głównym: Pyszczek kota i okolice pod ustami pomalowane są białym cieniem (rozjaśnienie ich daje wrażenie wypukłości. Wąsy, pysk, oczy, nos - namalowane czarnym eyelinerem. Na policzki dziewczynki został również nałożony w niewielkich ilościach róż zaś na powieki brązowy cień do oczu.
 2.9/5 (286 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Skaleczona ręka lub policzek to wspaniały dodatek do halloweenowego kostiumu. Jego wykonanie nie musi być tylko...
Jak zrobić sztuczną ranę?
Skaleczona ręka lub policzek to wspaniały dodatek do halloweenowego kostiumu. Jego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub