Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić makijaż na Halloween?
Jak zrobić makijaż na Halloween?

Jak zrobić makijaż na Halloween?

, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (286 ocen)
Oceń 
Przebrania na Halloween to nie tylko ciuchy i akcesoria ale również (a może przede wszystkim) odpowiedni makijaż. Jednak, aby go zrobić trzeba mieć odrobinę wiedzy na jego temat i oczywiście wyobraźni. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek, które mogą się przydać podczas robienia makijażu na Halloween.
1
Zawsze czytaj ulotki dołączane do kosmetyków i wykonuj testy alergiczne. Jak zrobić taki test? Nałóż odrobinę kosmetyku za ucho lub na przedramię i poczekaj kilka godzin. Jeśli test wyjdzie negatywnie (nie pojawi się zaczerwienienie, opuchlizna, krostki itd) to możesz zacząć robić makijaż.
2
Nie używaj farbek akrylowych do malowania skóry. Zamiast nich możesz użyć farb wodnych, cieni i kredek do oczu, różu, szminek do ust, konturówek, różnych odcieni pudrów i fluidów, eyelinerów itp.
3
Nie pożyczaj nikomu swoich aplikatorów do makijażu (dzielenie się nimi z różnymi ludźmi może spowodować roznoszenie się chorób skórnych).
4
Zanim zaczniesz się malować użyj wcześniej bazy pod makijaż. Dzięki niej będzie ci łatwiej pomalować twarz, kosmetyki będą się lepiej trzymać i nie będą się rozmazywać.
5
Nie odkładaj makijażu na ostatnią chwilę. Jego wykonanie musi być dokładne więc może zająć ci sporo czasu.
6
Zanim zaczniesz tworzyć wzory na twarzy poeksperymentuj wcześniej na kartce papieru lub na przyjacielu.
7
Najłatwiej robi się makijaż na Halloween jak ma się wzór. Dlatego zanim przystąpisz do działania, znajdź w Internecie zdjęcie makijażu, który cię interesuje (np. makijaż wróżki, Batmana czy wiedźmy).
8
Postaw na prostotę. Makijaż robi większe wrażenie kiedy jest prosty i nieprzytłaczający. W innych słowach - im mniej tym lepiej (dotyczy to w szczególności dzieci).
Jak pomalować buzię dziecka - piesek?
Jak pomalować twarz na Halloween - dinozaur?
Jak zrobić makijaż Białej Damy?
Jak zrobić makijaż czarownicy na Halloween?
Wskazówki
  • Opis makijażu kota na zdjęciu głównym: Pyszczek kota i okolice pod ustami pomalowane są białym cieniem (rozjaśnienie ich daje wrażenie wypukłości. Wąsy, pysk, oczy, nos - namalowane czarnym eyelinerem. Na policzki dziewczynki został również nałożony w niewielkich ilościach róż zaś na powieki brązowy cień do oczu.
 2.9/5 (286 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli postanowiłaś przebrać się na Halloween lub inną przebieraną imprezę za mima i nie wiesz, jak wykonać makijaż...
Jak zrobić makijaż mima?
Jeśli postanowiłaś przebrać się na Halloween lub inną przebieraną imprezę za...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub