Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Nauka i Przyroda > Natura > Sprawdzanie gdzie jest burza
Sprawdzanie gdzie jest burza

Sprawdzanie gdzie jest burza

, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (199 ocen)
Oceń 
Chyba każdy lubi obserwować wyładowania atmosferyczne na wzburzonym niebie. Pioruny są jednym z najbardziej spektakularnych zjawisk przyrody, dlatego są obiektem pożądania większości fotografów. Uwiecznienie pioruna na zdjęciu jest nie lada wyczynem - fotograf musi być w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie nacisnąć spust migawki. Jednak nadejście burzy nie jest dobrą nowiną dla wszystkich, a w szczególności dla osób wybierających się na wycieczkę w góry. Skąd zatem wiadomo czy zbliża się burza i jak sprawdzić, gdzie jest ona w chwili obecnej? Kiedyś uzyskanie tych informacji wymagało więcej zachodu - dziś wystarczy kilka kliknięć myszką.
1
Mapa z gdziejestburza.pl - mapa burzowa
GdzieJestBurza.pl
Na stronie znajdują się dwie mapki pokazujące gdzie aktualnie są burze w Polsce. Jedna mapka jest pokazywana wg wskazań odbiornika w Gdańsku, zaś druga według odbiornika w Łodzi.
2
Industrysolutions.siemens.com - mapa burzowa
www.industrysolutions.siemens.com
Na stronie możemy dowiedzieć się jak długo błyska oraz zobaczyć historię błysków sprzed dwóch godzin. Na tej stronie możemy zobaczyć gdzie jest burza w Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Belgii, Luksemburgu, Holandii i Wielkiej Brytanii.
3
Pogodynka - mapa burzowa
Pogodynka - Burze
Mapka pokazuje gdzie w przeciągu ostatnich dwóch dni wystąpiły burze. Jednak nie jest uaktualniana w sposób ciągły więc niestety nie możemy zobaczyć gdzie w tej chwili jest burza.
4
Wetter online - mapa burzowa
Wetter online
Jeśli jesteś w Niemczech to polecam tą stronę. Na mapie są zaznaczone miejsca w których w przeciągu ostatnich 90 minut nastąpiły wyładowania atmosferyczne.
Co robić podczas burzy?
Jak zrobić wykrywacz metali?
Jak być
Jak zrobić elektromagnes z baterii?
Przeczytaj teraz: Co robić podczas burzy?
 4.8/5 (199 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (3)

grazyna2 - 2013-04-15
Proponuję wyjść na zewnątrz i popatrzeć czy jest burza. Nie znoszę burzy! Jest groźna !
jarek8008 - 2012-11-08
A mnie tam burza wkurza!
ksywa - 2011-07-21
czeski radar pokazuje ze w klodzkim tez jest burza a nasz nie
Według naukowców, w ciągu każdej sekundy w Ziemię uderza około 100 piorunów. Burza może nas dopaść wszędzie i w różnych...
Jak się zachować podczas burzy?
Według naukowców, w ciągu każdej sekundy w Ziemię...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub