Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić strój czarownicy?
Jak zrobić strój czarownicy?

Jak zrobić strój czarownicy?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (237 ocen)
Oceń 
Dziecięcy strój czarownicy jest bardziej uroczy, niż przerażający. Nie potrzeba żadnego magicznego zaklęcia, by w chwilkę wyczarować swojej córce takie przebranie. Korzystając z kilku elementów możesz bez problemu przygotować ten kostium na Halloween. Poniżej znajdziesz wskazówki jak to zrobić.
Około 1 metr czarnego materiału na pelerynę, Kawałek filcu samoprzylepnego, 3 metry pomarańczowego tiulu, Kawałek cienkiego czarnego materiału, Czarna satynowa wstążka, Czarna elastyczna guma, Kolorowe pończochy, rajstopy lub leginsy, Czarny kapelusz czarownicy, Kolorowe wysokie trampki lub kowbojki, Pomarańczowa bluzka z długim rękawem, Czarny top, Pistolet do klejenia na gorąco
1

Spódnica.

Zrób dwuczęściową spódnicę. Zmierz talię dziecka. Utnij czarną wstążkę na długość ok. 3 razy większą, niż wzięta miara.

2
strój czarownicy - krok 2.
Wytnij 10 trójkątów z cienkiego (najlepiej czarnego) materiału. Być może trzeba więcej kawałków, ale musisz to stwierdzić na podstawie wymiarów swojego dziecka. Każdy z trójkątów zabezpiecz, żeby się nie strzępił.
3
strój czarownicy - krok 3.
Zaczynając od środka wstążki przygotowanej w kroku 1. mocuj obok siebie kolejne materiałowe trójkąty. Zrób z nich coś na kształt paska, tak jak pokazano na zdjęciu obok.
4
strój czarownicy - krok 4.
Pomarańczowy tiul utnij w połowie długości (całość ma mieć 3 metry). Połóż dwie części jedna na drugiej i złóż je na pół. Utnij kawałek gumy, który będzie pasował na długość do talii twojego dziecka. Dodaj około 5 cm na zakładkę. Wprowadź gumkę między warstwy złożonej siatki.
5
Lekko zafastryguj tiul tuż pod gumką. Końce gumki przymocuj w tym czasie agrafką. Teraz czas pomarszczyć nieco materiał. Lekko pociągnij za nitkę od fastrygi, by utworzyć na spódniczce zakładki. Każdą taką zakładkę wzmocnij dodatkowym szwem. Gdy całość będzie gotowa, zeszyj ze sobą oba brzegi spódniczki.
Jak zrobić kły wampira?
Jak zrobić strój kota?
Jak pomalować buzię dziecka - piesek?
Jak się przebrać za Białą Damę?
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (237 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

arimor - 2013-02-04
Nie ma prawdziwej czarownicy bez czarnego zęba! Koniecznie uzupełnij o niego swój strój: wytnij z kartki papieru kwadracik wielkości jednego z Twoich przednich zębów i pomaluj go na czarno nietoksyczną farbką. Kiedy farbka wyschnie delikatnie zmocz kwadracik i przyłóż go do zęba niepomalowaną stroną do wewnątrz. Kwadracik przylgnie do niego i zostanie na nim na parę godzin, a Ty nawet go nie poczujesz.
Nie będziesz w stanie zliczyć ilości komplementów jakimi zostaniesz obdarzona za wykonanie tego kostiumu. Jest on...
Jak przebrać dziecko za wampira?
Nie będziesz w stanie zliczyć ilości komplementów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub