Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Zjawiska Paranormalne > Magia > Jak wróżyć z wahadełka?
Jak wróżyć z wahadełka?

Jak wróżyć z wahadełka?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (12 ocen)
Oceń 
Jeśli chcesz poznać odpowiedź na nurtujące cię pytanie z pomocą może przyjść ci wahadełko. Wahadełko używane jest już od wieków, jako narzędzie, które pomaga zdobyć różne, niedostępne informacje. Odpowiedzi na wszystkie pytania krążą wokół nas, jednak nie możemy ich dostrzec, dotknąć, usłyszeć ani posmakować za pomocą naszych ludzkich zmysłów - a raczej, zdecydowana większość nas tego nie potrafi. Wahadełko jest czymś w rodzaju anteny, która odbiera różne fale. W tym przypadku odbiera ono energię, która wysyłana jest zarówno przez naszą podświadomość jak również przez wszystko co nas otacza.
Wahadełko
1

Czym jest wahadełko i jak je zrobić?

Wahadełko składa się z obciążnika oraz z czegoś na czym można go zawiesić. Zarówno obciążnik jak i coś do jego zawieszenia mogą być jakiekolwiek. Jako obciążnika możesz użyć obrączki, kryształu, kamienia, drewnianej kulki itp. i możesz je zawiesić na nitce, srebrnym czy metalowym łańcuszku, lince, żyłce, tasiemce itp. Sznureczek powinien mieć długość około 30 cm. To właśnie jest wahadełko!

2

Oczyszczenie wahadełka przed pracą.

Oczyść wahadełko z energii. Energia, która się w nim skupiła może mieć negatywny wpływ na wynik naszej pracy. Aby oczyścić wahadełko z energii należy umieścić je pod strumieniem zimnej wody albo uderzyć nim o drewniany przedmiot.

3

Jak przygotować wahadełko do pracy i jak je trzymać?

Trzymaj wahadełko w ręce dominującej (dla większości osób jest to ręka prawa) za pomocą kciuka i palca wskazującego - łokieć powinien być skierowany w dół, ręka w nadgarstku zgięta. Wahadełko trzymaj kilka centymetrów (2-3cm) nad wewnętrzną stroną dłoni drugiej ręki na wysokości splotu słonecznego.

Ważna jest też długość sznureczka - dla każdego inna. Aby znaleźć najlepsze miejsce musisz się skupić i wolno wydłużać sznureczek wahadełka, aż wahadełko zacznie się mocno kręcić. W tym miejscu powinniśmy zawiązać supełek na nitce. Punkt ten będzie zawsze ten sam i będzie wyznaczać wysokość na której powinniśmy trzymać wahadełko.

Jak czytać z dłoni?
Jak wróżyć z kart?
Jak zrobić wróżby do chińskiego ciasteczka?
Jak wróżyć wahadełkiem?
strona 1 z 3następna >
 3.3/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

MalutkaToJa - 2013-01-12
Raz byłam u pewnej osoby która wróżyła za pomocą czegoś takiego i powiedziała mi kilka rzeczy które później się sprawdziły, od wtedy intryguje mnie działanie tego przedmiotu. Bardzo ciekawy artykół na ten temat ; )
Ciasteczka z wróżbą są świetną zabawą. Wyglądają i smakują jak normalne ciastka sprzedawane w chińskich restauracjach....
Jak zrobić ciasteczka z wróżbą?
Ciasteczka z wróżbą są świetną zabawą. Wyglądają...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub