Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić maski superhero?
Jak zrobić maski superhero?

Jak zrobić maski superhero?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (266 ocen)
Oceń 
W bardzo prosty sposób możesz stworzyć maskę wybranego superbohatera dla siebie, dziecka lub dla znajomego. Załóż ją na Halloween czy zabawę karnawałową – zawsze wtedy, gdy będzie ku temu okazja, lub gdy będziesz mieć na to ochotę.
szablon, papier techniczny A4, nożyczki, kredki, markery, farby, gumka elastyczna, ołówek, dziurkacz.
1
Szablony masek
Wybierz jeden z dostępnych szablonów masek.
2
Wydrukowany szablon maski
Wydrukuj wybrany szablon maski na papierze A4.
3
Malowanie maski
Pokoloruj maskę w wybrany przez siebie sposób wybranymi przez siebie kolorami farb, kredek czy markerów. A może będziesz chciała wykleić swoją maskę? Wszystko zależy od Ciebie.
4
Rysowanie na szablonie maski
Możesz też rozbudować dany szablon, gdy na przykład potrzebujesz uszu – po prostu je dorysuj. Najpierw zrób szkic, a następnie pokoloruj maskę.
5
Wycinanie maski
Jak już pokolorujesz maskę, tak jak chcesz wytnij ją dokładnie. Jeśli malowałaś maskę farbami, poczekaj, aż całkowicie wyschną.
6
Maska papierowa
Zrób dziurkaczem dziurki na dwóch końcach maski i przełóż przez nie gumkę. Zawiąż ją, aby nie uciekła i dobrze trzymała się na głowie.
7
Maska dla dzieci z papieru - kot
Wypróbuj maskę. Jeśli trzeba poluzuj lub napręż jeszcze gumkę.
Jak zrobić kły wampira?
Jak zrobić makijaż klauna?
Jak pomalować buzię dziecka - piesek?
Jak zrobić skrzydła wróżki?
Wskazówki
  • Maska to nie wszystko. Pamiętaj, że prawdziwy superbohater musi mieć też kostium. Minimum to peleryna, ale jeśli twój budżet na to pozwala, polecam zakup gotowego stroju (na przykład takiego jak tutaj).
 5/5 (266 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ten uroczy strój kota jest naprawdę prosty w wykonaniu, a z pewnością każde dziecko chciałoby w nim wystąpić. Do jego...
Jak zrobić strój kota?
Ten uroczy strój kota jest naprawdę prosty w wykonaniu, a z pewnością każde dziecko...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub