Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Wszystkich Świętych > Przystrajanie Grobów > Jak zrobić kompozycję kwiatową na Wszystkich Świętych?
Jak zrobić kompozycję kwiatową na Wszystkich Świętych?

, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (328 ocen)
Oceń 
Kompozycje na cmentarz nie są trudne do wykonania. Tworzenie własnych pozwoli ci nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale także nada kompozycji indywidualny charakter. Kompozycje pogrzebowe mogą być klasyczne lub mieć nietypowe kształty. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zrobić kompozycję kwiatową na Wszystkich Świętych.
Mały, ostry nóż, Jeden blok gąbki do kwiatów, Stabilny, niedrogi wazon, Taśma do kompozycji kwiatowych, Gałązki świerku lub zielone liście, Zielone wypełniacze np. paprocie, bukszpan, 6 goździków, róż lub innych kwiatów, Pęczek chryzantem lub margaretek, Drut do kwiatów, Wstążka
1
Jeżeli masz we własnym ogródku świerk i zdecydujesz się z niego skorzystać, utnij gałązki wieczorem w przeddzień, gdy zamierzasz zrobić kompozycję i włóż je do wody. Zamiast świerku możesz zdecydować się na inne zielone liście lub gałązki i kupić je w kwiaciarni.
2
Zanurz gąbkę w wodzie i namaczaj do momentu, dopóki nie zacznie unosić się na powierzchni. Umieść gąbkę w wazonie lub w innym pojemniku, w którym chcesz ułożyć kompozycję. Z góry przymocuj ją specjalną taśmą klejącą, by pozostawała nieruchoma. W razie potrzeby wytnij kilka dodatkowych, małych kawałków gąbki, aby uzupełnić braki i dodać całości stabilności.
3
kompozycja na grób - krok 1.
Świerk (lub inne, zielone liście) podziel na dosyć długie gałązki, ale na tyle krótkie, by nie przechylały wazonu i wbij je w gąbkę. Gałązki powinny być ułożone w trójkąt. Aby dobrze wyglądały powinny być około 2,5 razy wyższe, niż wazon. Większość bukietów jest zwykle jednostronna, wybierz, więc od razu gdzie będzie przód, a gdzie tył, który będzie zupełnie płaski.
4
kompozycja na grób - krok 2.
Przytnij kwiaty na odpowiednią długość i wetknij je w gąbkę, tak jak to pokazano na rysunku.
5
kompozycja na grób - krok 3.
Przytnij chryzantemy lub margaretki i powtykaj je w przestrzenie między większymi kwiatami. Postaraj się rozmieścić kwiaty równomiernie, będą wtedy wyglądały estetycznie.
6
Wstążkę zwiń w kokardę i zabezpiecz ją cienkim drucikiem. Końcówki drucika wbij w kompozycję. Najlepiej, jeżeli wstążka będzie znajdować się nisko, tuż przy wazonie.
Jak zrobić wiązankę na cmentarz ze sztucznych kwiatów?
Jak usunąć wosk z granitu?
Jak zrobić stroik na cmentarz?
Jak zrobić niski wieniec na grób?
 2.9/5 (328 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kompozycje kwiatowe na groby naszych bliskich nierzadko przysparzają nam kłopotów, zwłaszcza jeśli chcemy je zrobić...
Jak zrobić kompozycje kwiatowe na grób?
Kompozycje kwiatowe na groby naszych bliskich nierzadko...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub