Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Wszystkich Świętych > Przystrajanie Grobów > Jak robić wieńce na Wszystkich Świętych?
Jak robić wieńce na Wszystkich Świętych?

, specjalista Tipy.pl
 1.6/5 (236 ocen)
Oceń 
Jeżeli tylko masz dostęp do świeżych iglaków, możesz bardzo łatwo zrobić ładny i elegancki wieniec na Wszystkich Świętych. Poniżej znajdziesz wskazówki jak się do tego zabrać.
1
Zbierz dużą torbę gałązek iglastych drzew lub krzewów. Do robienia wieńców świetnie nadaje się cedr, jodła i sosna. Doskonale wygląda także dodatek liści z dębu lub magnolii. Bardzo ładnie prezentuje także jałowiec, ale niezwykle trudno jest go przyczepić do wieńca, ponieważ jest znacznie bardziej kłujący, niż inne iglaki.
2
wieniec na grób - krok 2.
Możesz kupić gotowe koło z drutu, które będzie stanowić szkielet pod wieniec lub możesz samodzielnie uformować kółko z grubego drutu lub drucianego wieszaka.
3
Koło z drutu zabezpiecz w kilku miejscach drutem florystycznym. Wzmocni to konstrukcję i zabezpieczy szkielet przed deformacją. Do drutu florystycznego będziesz przymocowywać igliwie.
4
Weź kilka niewielkich zielnych gałązek i złącz je ze sobą w wiązkę.
5
wieniec na grób - krok 5.
Przymocuj ją z wierzchu do szkieletu wieńca, w jednym z miejsc, w których nawinęłaś drut florystyczny.
6
Przytrzymaj wiązkę w jednym miejscu, a następnie owiń ją cienkim drucikiem tak, by się nie ruszała.
7
Owiń wiązkę gałązek drugi raz, aby dobrze trzymała się drucianego szkieletu. Koniec mocno dociągnij i upewnij się, że gałązki są nieruchome.
Jakie kwiaty na cmentarz wybrać?
Jak zrobić wieniec z muszli dekoracyjnych?
Jak zrobić wieniec?
Jak zrobić niski wieniec na grób?
Wskazówki
  • Im więcej użyjesz zielonych gałązek, tym bardziej okazały będzie wieniec.
  • Nie przesadź z ilością kwiatów. Pamiętaj, że mają być one dodatkiem do wieńca.
strona 1 z 2następna >
 1.6/5 (236 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

KasiaJ - 2012-10-05
Jak przedstawia powyższy artykuł zrobienie własnoręcznie wieńcy na groby to nietrudne zadanie, a zarazem duża oszczędność pieniędzy. Robiąc takie wieńce wybieramy ulubione kwiaty oraz dodatki i to sprawia że są one piękne i zawsze nam się podobają.
W niniejszym tutorialu dowiesz się, jak zrobić wieniec, który będzie można powiesić na wejściu do grobu. Jeśli masz...
Jak zrobić kompozycję z róż na Wszystkich Świętych?
W niniejszym tutorialu dowiesz się, jak zrobić wieniec...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub