Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Wszystkich Świętych > Przystrajanie Grobów > Jak robić wieńce na Wszystkich Świętych?

Jak robić wieńce na Wszystkich Świętych?

, specjalista Tipy.pl
 1.6/5 (237 ocen)
Oceń 
Jeżeli tylko masz dostęp do świeżych iglaków, możesz bardzo łatwo zrobić ładny i elegancki wieniec na Wszystkich Świętych. Poniżej znajdziesz wskazówki jak się do tego zabrać.
1
Zbierz dużą torbę gałązek iglastych drzew lub krzewów. Do robienia wieńców świetnie nadaje się cedr, jodła i sosna. Doskonale wygląda także dodatek liści z dębu lub magnolii. Bardzo ładnie prezentuje także jałowiec, ale niezwykle trudno jest go przyczepić do wieńca, ponieważ jest znacznie bardziej kłujący, niż inne iglaki.
2
wieniec na grób - krok 2.
Możesz kupić gotowe koło z drutu, które będzie stanowić szkielet pod wieniec lub możesz samodzielnie uformować kółko z grubego drutu lub drucianego wieszaka.
3
Koło z drutu zabezpiecz w kilku miejscach drutem florystycznym. Wzmocni to konstrukcję i zabezpieczy szkielet przed deformacją. Do drutu florystycznego będziesz przymocowywać igliwie.
4
Weź kilka niewielkich zielnych gałązek i złącz je ze sobą w wiązkę.
5
wieniec na grób - krok 5.
Przymocuj ją z wierzchu do szkieletu wieńca, w jednym z miejsc, w których nawinęłaś drut florystyczny.
6
Przytrzymaj wiązkę w jednym miejscu, a następnie owiń ją cienkim drucikiem tak, by się nie ruszała.
7
Owiń wiązkę gałązek drugi raz, aby dobrze trzymała się drucianego szkieletu. Koniec mocno dociągnij i upewnij się, że gałązki są nieruchome.
Jak zrobić kompozycję kwiatową na grób?
Jak zrobić wiązankę na cmentarz?
Jak zrobić bukiet na grób ze sztucznych kwiatów?
Jak zrobić wieniec na cmentarz?
Wskazówki
  • Im więcej użyjesz zielonych gałązek, tym bardziej okazały będzie wieniec.
  • Nie przesadź z ilością kwiatów. Pamiętaj, że mają być one dodatkiem do wieńca.
strona 1 z 2następna >
 1.6/5 (237 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

mila - 2014-10-23
Wieniec najłatwiej zrobić na obręczy słomianej. Zwykłym sznurkiem wiąże się do niego pęczki igliwia i kwiaty. Najlepiej zrobione z liści, do tego gałązka mahonii i nasionka dzikiej róży. Wieniec jest naturalny, bez drutu.
Janek - 2014-10-21
Sztuczne kwiaty to największy syf , jakie piękne są żywe kwiaty , raz w roku na to wielkie święto nie mam zamiaru robić z grobu śmietnika .
maddy - 2014-09-16
gdzie można kupić taki stelaż pod wianek?????
KasiaJ - 2012-10-05
Jak przedstawia powyższy artykuł zrobienie własnoręcznie wieńcy na groby to nietrudne zadanie, a zarazem duża oszczędność pieniędzy. Robiąc takie wieńce wybieramy ulubione kwiaty oraz dodatki i to sprawia że są one piękne i zawsze nam się podobają.
Kompozycje kwiatowe stanowią piękną ozdobę cmentarzy. Szczególnie popularne są oczywiście w święto Wszystkich Świętych,...
Jak zrobić wiązankę na cmentarz?
Kompozycje kwiatowe stanowią piękną ozdobę cmentarzy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub