Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić strój mumii?

Jak zrobić strój mumii?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (211 ocen)
Oceń 
Jak przebrać się za mumię? Owinąć się bandażami? Można, ale to banalne i przewidywalne. Ja znam inny, moim zdaniem dużo lepszy i bardziej wiarygodny pomysł. Jaki? Przekonajcie się sami. Gwarantuję, że wszyscy zzielenieją z zazdrości.
ręczniki papierowe, zimna kawa, mąka, syrop kukurydziany, brązowy cień do powiek w kremie, brązowy i czarny cień do powiek, drewniana szpatułka, pędzle do makijażu, puder piaskowy, etamina, klej do tkanin, pędzel.
1
Dzień wcześniej zmocz ręczniki papierowe w zimnej kawie. Bez wykręcania pozostaw je do wyschnięcia.
2
Zmieszaj dwie łyżki mąki z łyżką syropu kukurydzianego. Zafarbuj brązowym cieniem do powiek w kremie. Dodaj tyle, ile uważasz za słuszne, aby uzyskać pożądany kolor.
3
W dniu, w którym masz wielkie wyjście, nałóż przygotowaną wcześniej pastę na część twarzy.
4
Rozedrzyj ręcznik papierowy i nakładaj na pastę na twarzy, dobrze je dociskając. Marszcz papier, zagniataj go. W ten sposób pokryj całą twarz.
5
Jak przeschnie pomaluj oczy muskając również papier dookoła, aby zlał się z oczami – popatrz na zdjęcie.
6
Oprósz całość dość obficie pudrem.
Alternatywnie możesz skorzystać z gotowego zestawu do charakteryzacji mumia (do kupienia tutaj). Uzyskasz nieco inny efekt, ale będzie to znacznie szybsze i łatwiejsze.
7
Głowę i szyję owiń etaminą w kolorze 'twarzy'.
8
Odstające części etaminy przyklej klejem.
9
Za pomocą pędzli nałóż jeszcze na etaminę i na ręczniki na twarzy trochę brązowych i czarnych cieni do powiek, aby nadać sobie lepszego wyglądu.
10
Całość zaprósz pudrem piaskowym, aby wyglądać jak z wnętrza piramidy.
11
Ubierz się adekwatnie do stroju mumii w jakieś jasnobeżowe spodnie i podkoszulek.
Jak zrobić makijaż wampirzycy?
Jak zrobić makijaż demona na Halloween?
Jak zrobić strój czarownicy?
Jak zrobić kły wampira?
 4.9/5 (211 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Cośka - 2011-10-21
Wygląda niesamowicie! Gratuluję efektu.
Z chęcią wykorzystam Twój pomysł przy najbliższej "hallowenowej" okazji :-)
Jak wygląda makijaż gotycki nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć. Ze względu na swój nieco mroczny charakter doskonale...
Jak zrobić gotycki makijaż na Halloween?
Jak wygląda makijaż gotycki nie trzeba chyba nikomu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub