Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić strój mumii?
Jak zrobić strój mumii?

Jak zrobić strój mumii?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (211 ocen)
Oceń 
Jak przebrać się za mumię? Owinąć się bandażami? Można, ale to banalne i przewidywalne. Ja znam inny, moim zdaniem dużo lepszy i bardziej wiarygodny pomysł. Jaki? Przekonajcie się sami. Gwarantuję, że wszyscy zzielenieją z zazdrości.
ręczniki papierowe, zimna kawa, mąka, syrop kukurydziany, brązowy cień do powiek w kremie, brązowy i czarny cień do powiek, drewniana szpatułka, pędzle do makijażu, puder piaskowy, etamina, klej do tkanin, pędzel.
1
Dzień wcześniej zmocz ręczniki papierowe w zimnej kawie. Bez wykręcania pozostaw je do wyschnięcia.
2
Zmieszaj dwie łyżki mąki z łyżką syropu kukurydzianego. Zafarbuj brązowym cieniem do powiek w kremie. Dodaj tyle, ile uważasz za słuszne, aby uzyskać pożądany kolor.
3
W dniu, w którym masz wielkie wyjście, nałóż przygotowaną wcześniej pastę na część twarzy.
4
Rozedrzyj ręcznik papierowy i nakładaj na pastę na twarzy, dobrze je dociskając. Marszcz papier, zagniataj go. W ten sposób pokryj całą twarz.
5
Jak przeschnie pomaluj oczy muskając również papier dookoła, aby zlał się z oczami – popatrz na zdjęcie.
6
Oprósz całość dość obficie pudrem.
Alternatywnie możesz skorzystać z gotowego zestawu do charakteryzacji mumia (do kupienia tutaj). Uzyskasz nieco inny efekt, ale będzie to znacznie szybsze i łatwiejsze.
7
Głowę i szyję owiń etaminą w kolorze 'twarzy'.
8
Odstające części etaminy przyklej klejem.
9
Za pomocą pędzli nałóż jeszcze na etaminę i na ręczniki na twarzy trochę brązowych i czarnych cieni do powiek, aby nadać sobie lepszego wyglądu.
10
Całość zaprósz pudrem piaskowym, aby wyglądać jak z wnętrza piramidy.
11
Ubierz się adekwatnie do stroju mumii w jakieś jasnobeżowe spodnie i podkoszulek.
Jak pomalować paznokcie na Halloween – czysta krew?
Jak przebrać się za wampirzycę?
Jak zrobić makijaż wampirzycy?
Jak zrobić makijaż Dia de los Muertos?
 4.9/5 (211 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Cośka - 2011-10-21
Wygląda niesamowicie! Gratuluję efektu.
Z chęcią wykorzystam Twój pomysł przy najbliższej "hallowenowej" okazji :-)
Czy chcesz zobaczyć w lustrze bladą cerę, oczy pochłonięte przez cienie i pełne krwi usta? Nie ma problemu! Makijaż...
Jak zrobić makijaż Czarnej Wdowy?
Czy chcesz zobaczyć w lustrze bladą cerę, oczy pochłonięte...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub