Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Akcesoria > Jak dobrać kapelusz do kształtu twarzy?
Jak dobrać kapelusz do kształtu twarzy?

Jak dobrać kapelusz do kształtu twarzy?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Czy wiedzieliście o tym, że przez głowę ucieka około dziewięćdziesięciu procent ciepła? Nienoszenie czapki zimą i w chłodne jesienne dni jest więc dużym błędem. Radzę zatem zakładać na głowę czapkę lub kapelusz. Te pierwsze są bardziej popularne ponieważ są uniwersalne. Obecnie mamy przeogromny wybór czapek. Kapelusze popadły nieco w niełaskę, ponieważ nie założymy ich na co dzień do kurtki. Ponadto są nieco niewygodne do codziennego noszenia. Ale, raz na jakiś czas drogie Panie i Panowie można założyć kapelusz i pobawić się w prawdziwą damę bądź dżentelmena. Większość kobiet jak i mężczyzn unika noszenia kapeluszy, ponieważ kojarzą się one z wielkimi, niewygodnymi rondami. Wystarczy jednak wybrać się do pierwszego lepszego sklepu z kapeluszami, aby zobaczyć, że dzisiejsze kapelusze są zupełnie inne od tych starodawnych i jestem pewna, że niejednej i niejednemu z Was przypadną do gustu. Jak zatem wybrać ten odpowiedni na naszą głowę, aby do wszystkiego pasował? Poniższy artykuł odpowie i na to i na wiele innych pytań związanych z noszeniem kapeluszy.
1
kapelusz dla drobnej twarzy

Jeśli masz drobną twarz wybierz kapelusz z małym rondem i niską główką. Unikaj dużych kapeluszy, które mogą dodatkowo przyćmić Twoją małą buzię i sprawić, że całkowicie ona zniknie pod kapeluszem.

2
kapelusz dla okrągłej twarzy

Jeśli masz okrągłą twarz zdecyduj się na kapelusz, który wydłuży Twoją buzię. Wybieraj kapelusze z wyższą, ale płytką główką. Możesz też spróbować kapelusza spiczastego, pochyłego lub pofałdowanego. Ronda, które są szersze niż Twoja twarz generalnie oddają wrażenie – przy porównaniu twarzy i kapelusza, że Twarz jest mniejsza. Nie należy oczywiście z szerokością ronda przesadzać. Podsumowując: kapelusz powinien być kanciasty, graniasty. Pod żadnym pozorem nie zakładaj kapeluszy okrągłych lub zaokrąglonych.

3
kapelusz dla kwadratowej twarzy

Jeśli masz kwadratową twarz wydłuż ją poprzez kapelusz, który 'siedzi' wysoko na czole. Kapelusze noszone blisko linii włosów, odsłaniające twarz są najlepsze dla Ciebie. Super efekt uzyskasz zakładając kapelusz podobny w kształcie do beretki i założysz go asymetrycznie, przechylając go na jedną stronę.

Jak zrobić temblak z chusty?
Jak rysować projekty ubrań?
Jak wiązać arafatkę?
Jak zmniejszyć koszulkę?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Modne fryzury zima 2014
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Smaczny i łatwy w przygotowaniu pomysł na deser z okazji Halloween. Słodkie i chrupiące kapelusze wiedźmy w...
Jak zrobić ciasteczka – kapelusze wiedźmy na Halloween?
Smaczny i łatwy w przygotowaniu pomysł na deser z okazji...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub