Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zaburzenia Erekcji > Jak wydłużyć stosunek?

Jak wydłużyć stosunek?

, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (279 ocen)
Oceń 
Czy kiedykolwiek chciałeś wydłużyć czas, zanim nastąpi wytrysk? Powszechnie uważa się, że mężczyzna nie potrafi uprawiać seksu dłużej, niż 7 minut. Najwyższy czas to zmienić. Skorzystaj z poniższych wskazówek. Zwiększ swój popęd płciowy, przyjemność doznań i wydłuż czas erekcji.
1

Na początek można skorzystać z krótkoterminowych rozwiązań. Sposób ten jest skuteczny, ale zmniejsza przyjemność jaka wiąże się z seksem. Podczas stosunku mężczyzna może poruszać się z różną prędkością, przy czym większość mężczyzn łatwiej osiąga orgazm podczas szybszego tempa. Zatem może warto zwolnić? Po drugie, postaraj się tylko w połowie skupić na seksie lub nie patrz na ciało partnerki, tylko na jej twarz. Całuj ją i staraj się mieć zamknięte oczy, faceci to przecież wzrokowcy. Im więcej widzisz, tym bardziej się nakręcasz i szybciej osiągasz orgazm. Zachowaj jednak ostrożność, jeśli zbytnio będziesz się zastanawiał nad tym, jak odciągnąć swoje myśli od seksu, możesz stracić na niego ochotę. Jest to zatem rozwiązanie tymczasowe.

2
Kolejna rzeczą, jaka możesz zrobić, aby poprawić swój wynik, to prowadzić aktywny tryb życia i pozbyć się wszystkich zbędnych kilogramów. Dzięki temu poprawi się również stan twojego zdrowia. Bądź aktywny, ćwiczenia są dobre dla twojego ciała.
Jedz zdrowo i nie przejadaj się, zwłaszcza tuż przed seksem. Pamiętaj również, że jedzenie niektórych pokarmów może zwiększyć popęd płciowy. Spożywaj żywność bogatą w witaminy A, B, C i E, zawierającą cynk, selen, mangan, przeciwutleniacze oraz fitoestrogeny, które pomogą ci zachować popęd płciowy. Wypróbuj żywność, taką jak seler, ostrygi czy banany.
strona 1 z 3następna >
 4.1/5 (279 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (14)

Ggg - 2014-05-26
Ja mam bardzo wyrozumiałą i zaufaną partnerkę (już żonę), która nigdy nie miała mi za złe gdy zbyt szybko skończyłem, a nawet była dumna z siebie, że tak bardzo mnie podnieca. Ale w końcu znalazłem sposób, aby opanować sytuację i już od kilku lat nie miałem zbyt wcześnie wytrysku. W niebezpiecznym momencie po prostu myślę o piłce nożnej zamiast o przyjemności i na chwilę się zatrzymuję. Dzięki temu nasz sex trwa tyle ile sami tego chcemy. Nieraz uda mi się podczas jednego razu dać żonce kilka orgazmów. Jest po prostu zajebj*szczo!!
Robi - 2013-06-28
Wprowadziłem parę powyższych rad w życie i stało się coś niemożliwego. Przedłużyłem stosunek do praktycznie maksymalnego wycieńczenia organizmu. Czyli do ponad 40 min a nawet udało nam się kochać prawie 2 h. Wcześniej standardowo samo bycie w środku partnerki trwało około 7-15 min. Co zrobiłem by do tego dojść :
1. Przede wszystkim kondycja. Ćwiczyłem mięśnie kegla. Biegałem od czasu do czasu. Ćwiczenie brzucha, czyli 6 Wadera (ponad 2 miesiące, ale nie regularnie), aż stał się bardzo twardy.
Dodam, że mam 26 lat, 185cm wzrostu i 75 kg. A mój członek w zwodzie ma 15 cm. Po tych ćwiczeniach potrafiłem utrzymać ciągłą erekcję. Jednak po 3 dniach takiego seksu, człowiek jest tak wycieńczony, że nic mu się nie chce.
2. Zmniejszenie ilości masturbacji. Im rzadziej tym lepiej dla kochania.
Prócz tego, ze potrafiłem dać mojej niuni z 2 do 4 orgazmów był jednak jeden minus, moja kobieta zaczęła się martwić o siebie,że nie może mnie zaspokoić, bo nie potrafi sprawić bym doszedł nawet robiąc to ręcznie. Jednak jak przestałem regularnie ćwiczyć to po kilku miesiącach wróciłem do standardowego czasu stosunku :(.

Pozdrawiam i polecam ćwiczenia :)
gość - 2013-06-21
jest też inny sposób i mniej czasochłonny...może dziwaczny
1.planujesz sexucztę...
2.tego dnia pijesz dużo płynów...
3.starasz się nie oddawać moczu
4.gdy czujesz że chce ci się siku, zaczynasz uprawiać sex.
na mnie ta metoda działa, choć doznania trochę mniejsze... ale czego się nie robi dla drżącego po raz czwarty czy piąty dziewczyny
Gość - 2013-03-25
Kto to pisał bo chyba lekki bezmózgowiec, wstrzymywanie moczu podczas jego oddawania może doprowadzić do ciężkich powikłań!
JollyMolly.pl - 2013-02-05
są też specjalne żele na opóźnianie wytrysku, dostępne np. w sklepach online. Dają przyzwoite efekty
halkc - 2012-12-03
no ja nie lubię prezerwatyw moja kobieta też i stosuję żel last longer i oboje jesteśmy zadowoleni
gogo.pl - 2012-11-23
Po co te wszystkie kremy, żele i inne świństwa chemiczne. Podwójna lub potrójna prezerwatywa i stosunek trwa pół godziny a partnerka aż skacze pod tobą z zachwytu...he, he....
nafsol - 2012-10-30
mój facet stosuje spray orgasm stopper i powiem że są efekty dlużej sie kocham zdecydownie
harry - 2011-06-04

proponuję picie soku z selera plus ćwiczenie mięśni kegla.

kojot - 2011-06-03
Z moją partnerką poświęcamy chyba więcej czasu na grze wstępnej niż seksie, ale rezultaty są zadowalające:) Może seks w naszym przypadku to nie maraton ale wystarcza, po tej zabawie, 10 minut by odpadła no ale i wtedy i mi ciężko to ciśnienie wytrzymać, a czasami by się chciało dłużej:) Choć to długo nie trwa ale moja partnerka w 80% dochodzi i wydaje się być zadowolona z tego może niezbyt długiego zbliżenia:)
Maniek - 2011-04-01

Są prezerwatywy wydłużające stosunek, polecam także zrobić sobie kurs przez internet mistrz seksu, podane są tam metody na wydłużenie stosunku, na wzrost potencji, dostępne również 30 minutowe nagranie, kurs jest za darmo, przez 5 dni otrzymuje się kolejne lekcje mailem, ja sobie zrobiłem i jestem z niego bardzo zadowolony.

Mike - 2011-03-25
a mi sie panowie wydaje ze jestecie w bledzie bo sa na to latfiesze sposoby niz ten caly waclaw gada

1.jest durex co przedluza o polowe zabawy
2.jest sexshop w ktorym mozna dostac LIDOKAJINE ZAMRAZA SPRZENT I NIE CZUJESZ TEGO ZARU HEHE
3.wyladowac armate przed zabawa hehehe
easyrider - 2011-03-10
dobrze powiedziane Noddy, tak naprawdę trening czyni mistrza. Ważne to mieć stałą, zaufaną partnerkę z którą można cierpliwie dochodzić do jeszcze lepszego seksu. Najgorzej jest nie uprawiać seksu przez długi czas, tak jak w moim przypadku (parę miesięcy). Póżniej trzeba trochę cierpliwośći żeby wrócić do dobrego seksu. Może dobrze jest poćwiczyć te mięśnie Kegla przed przystąpieniem do akcji :)
Noddy - 2011-02-23
Nie ma sie czego wstydzic polowa polakow a nawet nasza wiekszosc ma z tym problemy ... Ja juz stosowalem duzo tabletek przedluzajacych sex i cilasty i podobne do nich tabletki i do dupy one sa ... Najlepiej jest tak jak wyzej czuje sie ze sie dochodzi to sie wyciaga waclawa chyba ze ktos woli miec dzieci hehe najlepiej pocwiczyc to z dziewczyna. Ukochana Cie kocha wy sie kochacie wiec powinna zrozumiec i wspomoc sie jak sie tylko da:) u mnie jest zajebio**a :D
Wytrzymałość seksualna jest problemem dla wielu mężczyzn. Ponieważ zasadniczo stosunek kończy się, gdy mężczyzna ma...
Jak przedłużyć stosunek u mężczyzny?
Wytrzymałość seksualna jest problemem dla wielu mężczyzn...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub