Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Psychiczne > Stres > Jak się zrelaksować? Oddychanie relaksacyjne.
Jak się zrelaksować? Oddychanie relaksacyjne.

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Jesteś zabiegana? Marzysz o chwili wytchnienia, ale nawet jak już ją znajdziesz to rzucasz się na kanapę i pozwalasz ciału swobodnie nic nie robić? Skończ z taką formą relaksacji i przerzuć się na coś bardziej efektywnego. Leżąc na kanapie nie myślisz o właściwym oddychaniu i odprężeniu psychicznym. A nasza psychika też chce się odprężyć.
1
Znajdź ciche, spokojne miejsce. Usiądź wygodnie. Wyłącz telefon, telewizję i wszystko co Cię może rozpraszać. Najlepiej jeśli będzie to moment w ciągu dnia, kiedy dzieci będą w szkole a mąż w pracy. Znajdź czas tylko dla siebie.
2
Usiądź na ręczniku lub kocu. Dzięki temu będziesz czuła się bardziej komfortowo niż siedząc na posadzce czy parkiecie. Wyprostuj się, otwórz klatkę piersiową i płuca. Oddychaj głęboko.
3
Skup się na oddychaniu. Zamknij oczy. Rozluźnij ciało. Myśl o oddychaniu, nie zaprzątaj sobie głowy problemami.
4
Oddychaj głęboko, spokojnie przez dziesięć do dwudziestu minut. Staraj się to robić tak często jak tylko się da, najlepiej codziennie.
5
Jeśli w ciągu dnia nie masz czasu się w ten sposób zrelaksować, weź jeden powolny głęboki wdech. Wytrzymaj chwilkę i zacznij powoli wypuszczać powietrze z płuc. Miej przy tym zamknięte oczy.
Jak zwiększyć poziom dopaminy?
Jak uspokoić nerwy?
Jak się zrelaksować ? Sposoby na stres.
Jak wprowadzić się w stan relaksu i ułatwić sobie zasypianie?
Przeczytaj teraz: Jak się zrelaksować?
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

W dzisiejszych czasach stres jest nieodłącznym towarzyszem naszego życia. Problem jest tak poważny, że określa się go...
Jak się zrelaksować ? Sposoby na stres.
W dzisiejszych czasach stres jest nieodłącznym towarzyszem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub