Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Środki czyszczące > Jak czyścić mosiądz?
Jak czyścić mosiądz?

Jak czyścić mosiądz?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (344 ocen)
Oceń 
Zastanawiałaś się kiedyś jak wyczyścić przedmioty zrobione z mosiądzu? Próbowałaś zmywacza do paznokci i produktów, które można kupić w sklepie, ale wciąż szukasz czegoś, co spełni Twoje oczekiwania. Może nieodpowiednio się zabierałaś do czyszczenia. Ogłaszam więc koniec Twoich problemów. Oto odpowiedź na Twój problem.
gumowe rękawiczki, ciepła mydlana woda, szczoteczka do zębów, czysta szmatka, środek do czyszczenia mosiądzu.
1
Załóż rękawiczki.
2
Namocz mosiądz w wodzie z mydłem. Umyj go w niej, aby pozbyć się tłuszczu, kurzu i innych zanieczyszczeń. Posłuż się szczoteczką do zębów, aby dotrzeć w różne zakamarki czyszczonego przedmiotu.
3
czyszczenie mosiądzu - krok 3.
Zamocz czystą szmatkę w środku do czyszczenia mosiądzu. Zacznij czyścić przedmiot.
4
czyszczenie mosiądzu - krok 4.
Następnie wypoleruj czyszczony przedmiot czystą ściereczką, aby zetrzeć pozostałości po używanym środku. Czyść, aż uzyskać piękny połysk.
5
czyszczenie mosiądzu - krok 5.
Nie dotykaj przedmiotu gołymi rękami aż będzie całkowicie suchy. W ten sposób unikniesz plam.
Jak pozbyć się pleśni na ścianie?
Jak wyczyścić muszlę klozetową?
Jak usunąć plamy z kleju?
Jak posprzątać łazienkę w 15 minut?
Przeczytaj teraz: Jak czyścić bibeloty?
 3.6/5 (344 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jaki jest najlepszy sposób na mole i jak je zwalczyć? Zwalczanie moli jest trudne i pracochłonne jednak istnieją...
Jak pozbyć się moli?
Jaki jest najlepszy sposób na mole i jak je zwalczyć? Zwalczanie moli jest trudne i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub