Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Zjawiska Paranormalne > Magia > Jak wróżyć z kart?
Jak wróżyć z kart?

Jak wróżyć z kart?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (276 ocen)
Oceń 
Czytanie z kart jest znane człowiekowi od bardzo dawna, jednak popularność tej formy wróżbiarstwa nigdy nie osłabła. Z pewnością każdy z nas wziął kiedyś do ręki talię kart i zastanawiał się, jak odczytać co mówią. Na szczęście podstawy wróżenia z kart klasycznych są łatwe do opanowania. Poniżej znajdziesz wskazówki, które nieco przybliżą ci to zagadnienie.
1

Talia kart składa się z czterech kolorów: kier, karo, trefl i pik. Każdy z nich reprezentuje odmienne dziedziny życia.

  • Kier (serce) reprezentuje miłość, romans, przyjaźń i bliskie zażyłości.

  • Karo (dzwonek) informuje nas o sprawach finansowych i interesach.

  • Trefl (żołądź) oznacza naszą kreatywność, energię, ciężką pracę i nagrody.

  • Pik (wino) mówi nam o zmianach, nieoczekiwanych wydarzeniach, ostrzega nas i odsłania to, co nieznane.

2

Każda z kart ma jakieś określone znaczenie:

  • As to niezależność, osiągnięcia i zaczynanie wszystkiego od nowa.

  • Karta dwa odnosi się do współpracy, taktowności i dyplomacji. To również intuicja, opiekuńczość i życzliwość.

  • Karta trzy odnosi się do własnej ekspresji i komunikacji. Oznacza ona również lekkość bycia, frywolność i cieszenie się życiem.

  • Karta cztery odnosi się do ciężkiej pracy, dyscypliny, systematyczności i porządku. Oznacza również powagę i niewzruszoność.

  • Karta pięć odnosi się do wolności i zmian, lęku przed osaczeniem i potrzeby przeżywania głębokich emocji.

  • Karta sześć odnosi się do domu i spraw rodzinnych. To również pracowitość, lojalność, wierność i odpowiedzialność.

  • Karta siedem odnosi się do analizy, mądrości, duchowości i nauki. Oznacza również niekonwencjonalne, wyjątkowe podejście do sprawy.

  • Karta osiem odnosi się do pieniędzy, finansów i przedsięwzięć na dużą skalę. Oznacza również upór, prostolinijność oraz determinację.

  • Karta dziewięć odnosi się do humanitaryzmu. Oznacza bezinteresowność oraz radość z tego, co można dawać innym.

  • Karta dziesięć to dojrzała wersja karty numer jeden (as). Oznacza ona początek czegoś nowego, ale jest mniej zuchwała niż karta as.

  • Walet symbolizuje młodą osobę lub seks. Dana osoba jest naiwna, gorliwa i chętna do poznania świata.

  • Dama oznacza silną kobietę, która znajduje się w pobliżu ciebie. Dla mężczyzny karta ta oznacza dominujący wpływ kobiety na jego życie.

  • Król reprezentuje dojrzałego mężczyznę, który ma na ciebie wpływ i może zaoferować ci dobre rady. Czasem król może przedstawiać mężczyznę, któremu wróżymy. Dla kobiety karta ta może oznaczać dominujący wpływ mężczyzny na jej życie.

Jak zrobić wróżby do chińskiego ciasteczka?
Jak postawić tarota?
Jak zrobić masę z papieru?
Wróżby walentynkowe, które należy znać
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak wróżyć z run?
 4.9/5 (276 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (2)

zuziazyl - 2012-11-21
Wydaje mi się że to nie to samo wróżenie jak osoba znającą się na tym bardzo dobrze.
zigitrn - 2012-11-21
Zabawa dla dzieci, dopiero prawdziwa wróżka może nam powiedzieć przyszłość kryjąca się w kartach ;)
Ciasteczka z wróżbą są świetną zabawą. Wyglądają i smakują jak normalne ciastka sprzedawane w chińskich restauracjach....
Jak zrobić ciasteczka z wróżbą?
Ciasteczka z wróżbą są świetną zabawą. Wyglądają...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub