Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Zjawiska Paranormalne > Magia > Jak wróżyć z kart?

Jak wróżyć z kart?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (277 ocen)
Oceń 
Czytanie z kart jest znane człowiekowi od bardzo dawna, jednak popularność tej formy wróżbiarstwa nigdy nie osłabła. Z pewnością każdy z nas wziął kiedyś do ręki talię kart i zastanawiał się, jak odczytać co mówią. Na szczęście podstawy wróżenia z kart klasycznych są łatwe do opanowania. Poniżej znajdziesz wskazówki, które nieco przybliżą ci to zagadnienie.
1

Talia kart składa się z czterech kolorów: kier, karo, trefl i pik. Każdy z nich reprezentuje odmienne dziedziny życia.

  • Kier (serce) reprezentuje miłość, romans, przyjaźń i bliskie zażyłości.

  • Karo (dzwonek) informuje nas o sprawach finansowych i interesach.

  • Trefl (żołądź) oznacza naszą kreatywność, energię, ciężką pracę i nagrody.

  • Pik (wino) mówi nam o zmianach, nieoczekiwanych wydarzeniach, ostrzega nas i odsłania to, co nieznane.

2

Każda z kart ma jakieś określone znaczenie:

  • As to niezależność, osiągnięcia i zaczynanie wszystkiego od nowa.

  • Karta dwa odnosi się do współpracy, taktowności i dyplomacji. To również intuicja, opiekuńczość i życzliwość.

  • Karta trzy odnosi się do własnej ekspresji i komunikacji. Oznacza ona również lekkość bycia, frywolność i cieszenie się życiem.

  • Karta cztery odnosi się do ciężkiej pracy, dyscypliny, systematyczności i porządku. Oznacza również powagę i niewzruszoność.

  • Karta pięć odnosi się do wolności i zmian, lęku przed osaczeniem i potrzeby przeżywania głębokich emocji.

  • Karta sześć odnosi się do domu i spraw rodzinnych. To również pracowitość, lojalność, wierność i odpowiedzialność.

  • Karta siedem odnosi się do analizy, mądrości, duchowości i nauki. Oznacza również niekonwencjonalne, wyjątkowe podejście do sprawy.

  • Karta osiem odnosi się do pieniędzy, finansów i przedsięwzięć na dużą skalę. Oznacza również upór, prostolinijność oraz determinację.

  • Karta dziewięć odnosi się do humanitaryzmu. Oznacza bezinteresowność oraz radość z tego, co można dawać innym.

  • Karta dziesięć to dojrzała wersja karty numer jeden (as). Oznacza ona początek czegoś nowego, ale jest mniej zuchwała niż karta as.

  • Walet symbolizuje młodą osobę lub seks. Dana osoba jest naiwna, gorliwa i chętna do poznania świata.

  • Dama oznacza silną kobietę, która znajduje się w pobliżu ciebie. Dla mężczyzny karta ta oznacza dominujący wpływ kobiety na jego życie.

  • Król reprezentuje dojrzałego mężczyznę, który ma na ciebie wpływ i może zaoferować ci dobre rady. Czasem król może przedstawiać mężczyznę, któremu wróżymy. Dla kobiety karta ta może oznaczać dominujący wpływ mężczyzny na jej życie.

Jak się bawić w łapanie jabłek?
Jak przebrać się za wróżkę?
Jak zrobić dekoracje na Andrzejki?
Jak wróżyć z wosku?
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (277 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

zuziazyl - 2012-11-21
Wydaje mi się że to nie to samo wróżenie jak osoba znającą się na tym bardzo dobrze.
zigitrn - 2012-11-21
Zabawa dla dzieci, dopiero prawdziwa wróżka może nam powiedzieć przyszłość kryjąca się w kartach ;)
Wahadełko jest jednym z najpopularniejszych sposobów wróżenia, znanym od tysięcy lat. Niejednokrotnie było używane...
Jak wróżyć wahadełkiem?
Wahadełko jest jednym z najpopularniejszych sposobów wróżenia, znanym od tysięcy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub