Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Pakowanie Prezentów > Jak zrobić torebkę na prezent z gazety?
Jak zrobić torebkę na prezent z gazety?

Jak zrobić torebkę na prezent z gazety?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (14 ocen)
Oceń 
Kiedy wybrałam się ostatnio do sklepu papierniczego w poszukiwaniu jakiejś fajnej, oryginalnej torebki na prezent troszkę się rozczarowałam. Wszystkie wyglądają tak samo – kwiatki, szlaczki, zwierzątka, kwiatki, szlaczki, zwierzątka, itd. Postanowiłam więc zrobić torebkę sama. Najpierw chciałam kupić czystą i coś na niej namalować, lub nakleić. Ale w sumie nie było by to oryginalne. Wpadłam więc na inny pomysł. Dużo ciekawszy. A mianowicie postanowiłam zrobić torebkę z..... gazety! No właśnie. Oryginalnie i pomysłowo. Osoba obdarowywana była zachwycona. Niektórzy pytali gdzie zakupiłam taką świetną torbę. Uwierzcie mi jakieś było ich zdziwienie, gdy dowiedzieli się, że torebka najpierw była zwykłą, zakupioną w kiosku gazetą. Wypróbujcie mój pomysł. Mam nadzieję, że Wam się podoba, a co najważniejsze spodoba się też innym.
gazeta, oczka kaletnicze, tekturka, klej, dziurkacz, sznureczki.
1
Połóż dwie strony gazety, jedna na drugiej. Zrobimy, podwójne ścianki dzięki czemu torebka będzie silniejsza.
2
Zaprasuj zagięcie w gazecie, w miejscu złożenia strony, aby nasza torebka nie miała po tym śladów.
3
torebka z gazety - krok 3.
Wytnij z gazety prostokąt o wymiarach 38x20 centymetrów.
4
Wybierz sobie, którą stronę prostokątów chcesz mieć na stronie zewnętrznej torebki. Następnie połóż gazetę wybraną stroną do spodu.
5
torebka z gazety - krok 5.
Spójrz na zdjęcie obok. Zagnij gazetę zgodnie z instrukcja obok. Zagnij ją z dołu na 5 centymetrów, z góry na nieco mniej, bo na 2,5 centymetra. Następnie odmierz miejsca w pionie, w których zagniesz torebkę. Wymiary podano na zdjęciu.
6
Teraz wytnij z tekturki dwa kawałki o wymiarach 11x2,5 centymetra. Następnie przyklej je na najszersze miejsca torebki – popatrz na zdjęcie w poprzednim kroku, tam widać gdzie powinny się znajdować tekturki.
7
Następnie zagnij gazetę na górze na 2,5 centymetra zakrywając tekturkę. Przyklej zagięcie.
8
torebka z gazety - krok 8.
Zagnij gazetę w miejscach zaznaczonych w kroku piątym. Złóż ją w torebkę. Nałóż klej na odcinek (na zdjęciu z wymiarami widoczny po prawej stronie) o szerokości 1 centymetra. Sklej tą część zresztą torebki, aby powstała tuba. Pozostaw do wyschnięcia.
9
torebka z gazety - krok 9.
Pozaginaj teraz w kopertę spód torebki – pomóż sobie zdjęciem. Przyklej jego części do siebie, aby się trzymały i prezent nie wypadł.
10
torebka z gazety - krok 10.
Aby wzmocnić spód torebki wytnij kawałek tekturki o wymiarach 10x4 centymetry. Posmaruj spód torebki w jej wnętrzu klejem i naklej tekturkę.
11
torebka z gazety - krok 11.
Zrób dziurkaczem dziurki na sznureczki. Zabezpiecz je oczkami kaletniczymi i przełóż sznureczki. Zawiąż na ich końcach supełki, aby nie przeszły przez dziurki.
Jak zrobić zdrapkę?
Jak zrobić pudełko na prezent?
Jak zrobić pudełko ozdobne - serce?
Jak zrobić prostą choinkę z papieru?
 4.4/5 (14 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Dżoana - 2013-11-16
Też jestem zdania, że torebkę na prezent lepiej zrobić samemu - po 1. jest od serca, a po 2. - w sklepie nie znajdziemy nic bardziej oryginalnego.
Xtamana - 2013-03-24
Można też użyć normalnego papieru ozdobnego, też fajny efekt. Ja osobiście zrobiłam z papieru do pieczenia i poprzyklejałam różne wycinki
Wykonaj własnoręcznie torebkę na prezent. Idealnie nadaje się ona na drobne prezenty, takie jak słodycze, czy...
Jak zrobić kartonową torebkę na prezent?
Wykonaj własnoręcznie torebkę na prezent. Idealnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub