Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Projekty dla dzieci > Jak zrobić pompony dla cheerleaderek?
Jak zrobić pompony dla cheerleaderek?

Jak zrobić pompony dla cheerleaderek?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (395 ocen)
Oceń 
Pompony dla cheerleaderek można wykonać samemu w domu. Nie jest to trudne, jednak, aby je zrobić trzeba mieć potrzebne materiały i chwilę wolnego czasu.
wstążka, gumowe bransoletki, tektura, taśma izolacyjna, gumki do włosów (lub recepturki), nożyczki
1
Weź koniec wstążki i zacznij ją oplatać na ręce - tak, jak zwija się węża ogrodowego czy liny (wstążka ma przechodzić przez dłoń i pod łokciem). Zrób około 50 takich okrążeń.

- Jeśli chcesz zaoszczędzić czas, możesz na raz owijać 2 wstążki - wówczas wystarczy 25 okrążeń.
- Jeśli robisz pompony dwukolorowe, wówczas najlepiej owijać 2 wstążki w 2 kolorach na raz.
- Możesz również owijać wstążki wokół czegoś mniejszego niż cała ręka. Wówczas pompon będzie mniejszy.
- Dwa różne kolory lub różne szerokości wstążek będą ciekawie wyglądać. Pompon na zdjęciu zrobiony jest z dwóch wstążek, obydwie czerwone, jednak o innej tekturze oraz różnych szerokości.
2
Jak już nawiniesz wstążkę na rękę przetnij je w jednym miejscu. Uzyskasz wówczas kawałki wstążki o długości około 60-70 cm.
3
Robienie pompona
Nawiń wstążki na gumową bransoletkę, tak, aby bransoletka znalazła się w połowie ich długości. Teraz zwiąż w wszystkie wstążki w połowie gumką recepturką.
4
Robienie uchwytu. Utnij kawałek tektury o wymiarach około 9 cm na 5 cm. Kawałek ten zegnij wzdłuż na pół, aby był mocniejszy.
5
Naciągnij gumową bransoletkę i owiń ją dookoła kartonu. Całość obklej taśmą izolacyjną (karton, bransoletkę oraz około 1cm wstążek).
6
Pompony dla cheerleaderek
Jeśli chcesz, aby pompon był bardziej puszysty i okrągły to zakręć wstążki. Możesz to zrobić za pomocą nożyczek - weź kilka wstążek do ręki i przejedź po nich ostrzem nożyczek. Pamiętaj jednak, że im bardziej je zakręcisz, tym będą krótsze.
Jak robić kółeczka z dymu?
Jak zrobić kwiaty z liści?
Jak zrobić stemple?
Jak zrobić drzewko szczęścia?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić pompon?
 4.4/5 (395 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

ja - 2013-04-08
nie rozumiem punktu 5, jak zawinac gumke wokol tektury?
nicola606 - 2013-03-22
Pompony mozna także wykonać ze zwykłych worków np. na śmieci.Warto jednak by były kolorowe :) Ja w gimnazjum byłam cheelrederką, pocięłyśmy czerwone i żółte foliowe worki na równomierne paski i przykleiłyśmy do rolki po papierze, do tego rączka z grubszego drutu i gotowe :)
sylwia180793 - 2012-12-20
Pompony można zrobić również z krepy. Wystarczy pociąć krepy na cienki paski o odpowiedniej długosci, musi być ich baardzo dużo aby pompon był duży. potem tylko zgiąć paseczki na pół, przewiesić przez kawałek tasiemki i związać.
dominika cziliderka - 2012-03-10

jestem cziliderka i takie pompony sa pszydatne i pszy okazji jestem z druzyny fire dragons

Meni naprawde bez a samo Meni xD - 2012-01-06
THXXXX przyda mi się
Ozdoby z pomponów to doskonały pomysł na udekorowanie torebki, czapki, firanki lub breloczka. Szczególnie urocze i...
Jak zrobić pompon – ananas?
Ozdoby z pomponów to doskonały pomysł na udekorowanie torebki, czapki, firanki lub...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub