Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Wyroby z papieru > Jak zrobić koszyk z papieru?
Jak zrobić koszyk z papieru?

Jak zrobić koszyk z papieru?

, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (23 ocen)
Oceń 
Każdy chciałby mieć fajny koszyk na jakieś drobiazgi. Najprostszą rzeczą jest udać się do sklepu i takowy koszyk zakupić. W sumie wybór mamy teraz duży. Ale chyba przyjemniej byłoby nam, gdybyśmy taki koszyk zrobili sami. Nie jest to trudne, a może zachwycić i być powodem do dumy. No więc pomyślałam sobie, że i ja wykonam swój własny koszyk. Materiał, z którego go wykonałam można kupić codziennie w każdym kiosku. Jest to zwykła gazeta. A efekt piorunujący.
gazeta, nożyczki, klej, wstążka, zszywacz, nitka, igła, filiżanka kawy – do popijania w trakcie tej miłej pracy.
1
koszyk z gazety - krok 1.
Pooddzielaj kartki papieru w gazecie. Poucinaj nożyczkami krawędzie każdej kartki, aby z jednej dużej podwójnej strony powstały dwie mniejsze, pojedyncze.
2
koszyk z gazety - krok 2.
Zegnij każdą kartkę gazety wzdłuż na pół. Następnie jeszcze raz na pół i potem jeszcze jeden ostatni raz na pół. Zrób tak z każdą kartką gazety. Możliwe, że będziesz potrzebował więcej niż jednej gazety.
Ja potrzebowałam około 96 pasków (czyli 96 stron).
3
koszyk z gazety - krok 3.
Zacznij od przeplatania środków czterech pasków, jak pokazuje fotografia. Jeśli chcesz możesz w miejscach nachodzenia na siebie papieru dać kropelkę kleju, aby lepiej się trzymało.
4
koszyk z gazety - krok 4.
Kontynuuj przeplatanie aż uzyskasz taką powierzchnię jaką chcesz, aby miał Twój koszyk. Mówię tu o spodzie koszyka. Spód mojego koszyka to 10x8 pasków.
5
koszyk z gazety - krok 5.
Aby zacząć robić boki koszyczka musisz zakręcać paski o dziewięćdziesiąt stopni i kontynuować zaplatanie pnąc się w górę.
6
koszyk z gazety - krok 6.
Wszystko ładnie, ale co z rogami koszyka? W rogach koszyka po prostu zakręcaj paski (widzisz to na zdjęciu?). Pamiętaj o kropelkach kleju. Teraz szczególnie się przydadzą, aby utrzymywały paski papieru w miejscu.
Jak zrobić dekoracje na ścianę z rolek po papierze toaletowym?
Jak ozdabiać bombki choinkowe brokatem?
Jak zrobić ozdobne pudełeczko?
Jak zrobić wiklinę z papieru?
strona 1 z 2następna >
 4.7/5 (23 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (2)

daria16rog - 2013-03-11
Świetne z chęcią bym weszła w posiadanie takiego koszyka.
TrampkowaKsiężniczka - 2012-04-20
BOMBA!Dziękuje właśnie chciałam wykonać taki koszyczek,
i mi pomogłaś dzięki!Tylko jedno pytanko.Jak to zrobić w kroku 6?
Pozdrawiam Cię-
Julka.:*
Lakier do paznokci posiada w domu każda kobieta. Obecnie modne są wszystkie kolory tęczy, więc warto zadbać, by w...
Jak w nietypowy sposób wykorzystać lakier do paznokci?
Lakier do paznokci posiada w domu każda kobieta. Obecnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub