Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak dbać o włosy kręcone?

Jak dbać o włosy kręcone?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (9 ocen)
Oceń 
Jesteś zmęczona swoim dotychczasowym wyglądem? Masz wrażenie, że twoje włosy wyglądają jakbyś włożyła palec do prądu? Poniżej znajdziesz wskazówki, jak dbać o kręcone włosy, aby miały niesamowity wygląd.
1

Znajdź dobrego fryzjera

Zapytaj go czy wie coś na temat techniki cięcia kręconych włosów. Popytaj o fryzjera wśród znajomych, przyjaciół lub nawet obcych osób, których fryzury podziwiasz. Najlepiej jeśli fryzjer ma dobre rekomendacje od osób, które mają ten sam typ włosów co ty. Odwiedzając salon zwróć się o radę do najbardziej doświadczonych osób, może to kosztować nieco więcej, ale naprawdę warto.

2

Nawilżaj włosy

Nie musisz codziennie używać szamponu do mycia włosów, ale pamiętaj o odpowiednim ich nawilżeniu za każdym razem, gdy bierzesz prysznic. Wybierz szampon i odżywkę, które sprawiają, że twoje włosy dobrze wyglądają. Nie chcesz przecież, by produkt pozostawiał na włosach uczucie ciężkości lub sprawiał, że są one zbytnio przesuszone.

3

Przestań czesać włosy

Szczotkowanie włosów jest najczęstszą przyczyną nadmiernego kręcenia się włosów. Kręcone włosy należy delikatnie przeczesywać palcami, chyba że chcesz je wyprostować.

Jak się modnie uczesać?
Jak upiąć włosy średniej długości?
Jak pielęgnować włosy kręcone?
Jak wykonać fryzurę na Punka?
Wskazówki
  • Jeśli prawidłowo dbasz o swoje kręcone włosy, nie musisz podcinać ich tak często jak osoby, które prostują je, szczotkują lub suszą przy pomocy suszarki. Końcówki twoich włosów z pewnością nie będą się rozdwajać.
  • Używaj szamponów i odżywek przeznaczonych do włosów suchych. Mają one bowiem za zadanie nawilżyć włosy, zatem nie spowodują nadmiernego ich pokręcenia i zapobiegną ich elektryzowaniu się.
  • Kręcone włosy mogą być bardzo irytujące, uzbrój się więc w cierpliwość podczas ich układania.
  • Nie wystarczy wejść do pierwszego z brzegu salonu fryzjerskiego, poszukaj specjalisty od kręconych włosów.
  • Poproś stylistę o pomoc w wyborze odpowiednich kosmetyków do twojego typu włosów.
  • Unikaj stosowania produktów zawierających alkohol. Przyczynia się on bowiem do nadmiernego ich wysuszenia.
  • Nie nakładaj na włosy zbyt dużych ilości żelu i pianki. Włosy staną się cięższe i będą wymagały częstszego mycia.
  • Nie szczotkuj włosów. Powoduje to ich łamanie.
strona 1 z 4następna >
 4.9/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

sieema - 2012-10-22
polecam zrobić warkocza i z niego kok. ładnie się kręcą wtedy ;)
PoKręcona :P - 2012-04-17
Ja mam naturalne loki i myje szamponem z Timotei - Perfekcyjne loki, czeszę je tylko po umyciu, nie susze, śpię w mokrych, nie mam w ogóle problemu z ich ułożeniem, jakoś same mi się układają =)
czasem używam pianki do włosów, ale nie dużo, bo jak wezmę za dużo to nie będą wyglądały naturalnie. Muszę spróbować tej oliwy z oliwek, ciekawe jak to działa... ;)
Mimi< 333 - 2011-10-12
Dobry pomysł z kokiem na noc :d
Masz bardzo kręcone włosy? Nie wiesz jak wyszczuplić twarz? Pani Agnieszka pokaże ci efektowne upięcie dodając twarzy...
Jak wyszczuplić twarz przy naturalnie kreconych włosach?
Masz bardzo kręcone włosy? Nie wiesz jak wyszczuplić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub