Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak dbać o włosy rozjaśniane?
Jak dbać o włosy rozjaśniane?

Jak dbać o włosy rozjaśniane?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (21 ocen)
Oceń 
Posiadanie zdrowych, rozjaśnianych włosów jest całkowicie możliwe. Nie jest to żaden oksymoron. Gwiazdy Hollywood mogą mieć zdrowe, blond włosy więc ty też możesz. Wystarczy przestrzegać kilku podstawowych wskazówek.
Rozjaśniacz do włosów, Szampon, Odżywka, Oliwa z oliwek, Grzebień z szerokimi zębami, Ręcznik, Prysznic, Spray do nabłyszczania włosów
1
Po zabiegu rozjaśniania włosów, poczekaj kilka dni zanim je umyjesz. Czesz lub szczotkuj swoje włosy bardzo delikatnie, aby uniknąć łamania włosów i rozdwajania ich końcówek. Daj swoim włosom kilka dni na odpoczynek. W tym czasie na włóknach osadzą się naturalne olejki wytwarzane przez skórę głowy, które zapobiegną łamaniu się włosów i ich rozdwajaniu.
2
Przed myciem włosów nałóż na nie oliwę z oliwek. Oliwa z pierwszego tłoczenia jest zazwyczaj jaśniejsza i lżejsza, ale każda działa tak samo i można ją z łatwością spłukać przy pomocy szamponu. Jednakże oliwa z pierwszego tłoczenia zmywa się odrobinę szybciej.

Wylej odrobinę oliwy z oliwek na dłoń jednej ręki, a następnie rozetrzyj ją w obu dłoniach. Teraz delikatnie rozprowadź oliwę na włosach od czubka głowy aż po same ich końce. Aby równomiernie rozprowadzić oliwę po całej długości włosów, przeczesz je delikatnie za pomocą grzebienia o szerokim rozstawie zębów.

Upewnij się, że końcówki włosów są odpowiednio nawilżone. W razie potrzeby nałóż na nie dodatkową porcję oliwy. Odpowiednie nawilżenie zapobiegnie ich łamliwości i rozdwajaniu.
Co zrobić, żeby włosy szybciej rosły?
Jak rozjaśnić włosy domowym sposobem?
Jak myć włosy nie używając szamponu?
Jak zapobiec wypadaniu włosów?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak dbać o blond włosy?
 3.9/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub