Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Choinka > Jak zrobić ozdoby na choinkę z koralików?
Jak zrobić ozdoby na choinkę z koralików?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (9 ocen)
Oceń 
Druciki kreatywne mogą iść z koralikami w parze jeśli chodzi o ozdoby choinkowe. Robienie tych ozdób nie wymaga użycia nożyczek zatem mogą zająć się ich tworzeniem nawet najmłodsze dzieci.
druciki kreatywne (do kupienia tutaj), koraliki
1
Materiały potrzebne do robienia ozdób choinkowych
Zbierz potrzebne materiały.
2
Robienie gwiazdki z koralików
Nawlecz żółte koraliki na żółty drucik kreatywny. Zostaw na końcu trochę miejsca aby związać ze sobą razem druciki. Palcami pozginaj drucik w taki sposób, aby utworzyć pięcioramienną gwiazdę.
3
Gwiazdka z koralików
W miejscu łączenia się drucików przymocuj jeszcze jeden kawałek drucika i wygnij go na kształt haczyka. Teraz możesz zawiesić go na choince.
4
Cukrowe laski: Na biały lub czerwony drucik nawijaj na zmianę białe i czerwone koraliki. Zostaw trochę miejsca na końcu drucika, aby go związać.
5
Bombka: Jest najłatwiejsza do zrobienia dla naprawdę małych dzieci. Najlepiej pozwolić im nakładać na drucik takie kolory koralików jakie chcą.
6
Choinka: Użyj brązowego drucika i zielonych koralików. Do zielonych koralików możesz dodać kilka innych obojętnego koloru (będą to bombki na choince).
Jak zrobić gwiazdę na czubek choinki?
Jak ozdobić styropianowe bombki perełkami?
Jak udekorować choinkę ręcznie robionymi ozdobami z papieru?
Jak zrobić ozdoby na choinkę – srebrne domki?
 4.3/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

lori66534 - 2012-12-20
Piękne te cudeńka zebrałam wszystkie koraliki jakie znalazłam w domu i też mam zamiar coś podobnego zrobić więc trzymam kciuki że się uda. gratulacje pomysłu i wykonania!
Coraz częściej widzisz w sklepach styropianowe bombki. Myślisz sobie: 'C' to w ogóle, jest, przecież one wcale pięknie...
Jak ozdobić bombki styropianowe materiałem?
Coraz częściej widzisz w sklepach styropianowe bombki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub