Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Choinka > Jak zrobić ozdoby na choinkę z koralików?
Jak zrobić ozdoby na choinkę z koralików?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (9 ocen)
Oceń 
Druciki kreatywne mogą iść z koralikami w parze jeśli chodzi o ozdoby choinkowe. Robienie tych ozdób nie wymaga użycia nożyczek zatem mogą zająć się ich tworzeniem nawet najmłodsze dzieci.
druciki kreatywne (do kupienia tutaj), koraliki
1
Materiały potrzebne do robienia ozdób choinkowych
Zbierz potrzebne materiały.
2
Robienie gwiazdki z koralików
Nawlecz żółte koraliki na żółty drucik kreatywny. Zostaw na końcu trochę miejsca aby związać ze sobą razem druciki. Palcami pozginaj drucik w taki sposób, aby utworzyć pięcioramienną gwiazdę.
3
Gwiazdka z koralików
W miejscu łączenia się drucików przymocuj jeszcze jeden kawałek drucika i wygnij go na kształt haczyka. Teraz możesz zawiesić go na choince.
4
Cukrowe laski: Na biały lub czerwony drucik nawijaj na zmianę białe i czerwone koraliki. Zostaw trochę miejsca na końcu drucika, aby go związać.
5
Bombka: Jest najłatwiejsza do zrobienia dla naprawdę małych dzieci. Najlepiej pozwolić im nakładać na drucik takie kolory koralików jakie chcą.
6
Choinka: Użyj brązowego drucika i zielonych koralików. Do zielonych koralików możesz dodać kilka innych obojętnego koloru (będą to bombki na choince).
Jak zrobić ciekawe ozdoby na choinkę?
Jak zrobić śnieżynkę z koralików?
Jak zrobić ozdoby na choinkę z płyt CD?
Jak zrobić renifera z filcu na choinkę?
 4.3/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

lori66534 - 2012-12-20
Piękne te cudeńka zebrałam wszystkie koraliki jakie znalazłam w domu i też mam zamiar coś podobnego zrobić więc trzymam kciuki że się uda. gratulacje pomysłu i wykonania!
Na choinkę możesz zawiesić niespotykane rożki z filcu. Pięknie ozdobią twoje drzewko świąteczne. Są bardzo proste w...
Jak zrobić rożek z filcu na choinkę?
Na choinkę możesz zawiesić niespotykane rożki z filcu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub