Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak zrobić zagłówek do łóżka?
Jak zrobić zagłówek do łóżka?

Jak zrobić zagłówek do łóżka?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (19 ocen)
Oceń 
Czy chcesz zamienić swoje łóżko na bardziej nowoczesne, lub jeśli po prostu chcesz nadać mu nowy look warto pomyśleć o ozdobieniu zagłówka. To prosty zabieg, a potrafi naprawdę dużo zmienić. Jeśli Twoje łóżko nie ma wysokiego zagłówka, a chcesz takowy mieć, po prostu kup deskę i przytwierdź ją z tyłu do łóżka. Oto jak taki zagłówek zrobić.
deska o szerokości łóżka (musisz więc zmierzyć łóżko) i o wybranej wysokości, wiadomo, że każdemu podoba się co innego, wiertarka, wkręty, gąbka tapicerska, dostosowana wielkością do deski, zszywacz stolarski, szyna mocująca, mocny klej, wybrana mocna tkanina na obicie.
1
zagłówek - krok 1.
Najpierw musisz przytwierdzić gąbkę do deski. Przyklej ją porządnie, aby nie odpadła.
2
Następnie rozłóż na płaskiej powierzchni materiał, którym chcesz obić deskę. Połóż go lewą stroną go góry.
3
Połóż deskę z przyklejoną gąbką na materiale, gąbką do ziemi.
4
zagłówek - krok 4.
Następnie mocno naciągaj materiał na deskę, zawijając go i przymocowując go do tylnej części deski, tej bez gąbki. Przybijaj materiał zszywaczem stolarskim. Dobrze naciągaj, aby nie był pomarszczony.
5
Jeśli chcesz, wytnij z tego samego materiału kawałek o wymiarach deski. Zaokrąglij go na końcach i przyłóż do tyłu deski. Przybij go zszywaczem stolarskim.
6
zagłówek - krok 6.
Teraz wystarczy, że przytwierdzisz zagłówek do ściany. Najlepiej nada się do tego specjalna szyna mocująca. Jedną jej część przymocuj do ściany...
7
zagłówek - krok 7.
...a drugą zamocuj do zagłówka, tak jak pokazano na zdjęciu. Teraz wsuń zagłówek na szynę. Gotowe.
8
Innym sposobem jest zamocowanie zagłówka bezpośrednio do łóżka. Sprawdzi się on wówczas, gdy łóżko nie będzie stało blisko ściany.
Jak malować szkło?
Jak ozdobić lustro muszlami?
Jak zrobić kartkę walentynkową z serduszkiem?
Jak zrobić róże z materiału na Dzień Matki?
 4.3/5 (19 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

blanca_krysia - 2013-09-19
Dzień dobry! Chciałabym zapytać, gdzie można kupić tą specjalną szynę mocującą do zagłówka. W "Majstrze" wytrzeszczyli oczy, gdy o nią zapytałam.
koko - 2013-06-03
zagłówek najłatwiej i najtaniej można zrobić z płyt styropianowych. Z tego samego materiału można zrobić również łóżko kontynentalne (podkład pod materac). To najwygodniejszy i najtańszy sposób zrobienia dużego łoża małżeńskiego - a wkład można zawsze odnowić. Z płyt styropianowych robimy też podnóżki i pufy. Wystarczy skleić płyty styropianowe w odpowiedniej wysokości i włożyć je do wcześniej uszytego pokrowca z materiału obiciowego - zapinanego na zamek lub rzep. w przypadku łoża nie trzeba ich sklejać.
anka - 2011-04-20
super wskazówki! Tego szukałam! Prosto i przejżyście!
Wygląd lampek nocnych można zmienić za pomocą papieru, kartonowych stożków, piór lub ... opakowania po jajkach!...
Jak zrobić lampiony na lampki nocne?
Wygląd lampek nocnych można zmienić za pomocą papieru...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub