Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak zrobić zagłówek do łóżka?

Jak zrobić zagłówek do łóżka?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (21 ocen)
Oceń 
 1 z 5 
Czy chcesz zamienić swoje łóżko na bardziej nowoczesne, lub jeśli po prostu chcesz nadać mu nowy look warto pomyśleć o ozdobieniu zagłówka. To prosty zabieg, a potrafi naprawdę dużo zmienić. Jeśli Twoje łóżko nie ma wysokiego zagłówka, a chcesz takowy mieć, po prostu kup deskę i przytwierdź ją z tyłu do łóżka. Oto jak taki zagłówek zrobić.
deska o szerokości łóżka (musisz więc zmierzyć łóżko) i o wybranej wysokości, wiadomo, że każdemu podoba się co innego, wiertarka, wkręty, gąbka tapicerska, dostosowana wielkością do deski, zszywacz stolarski, szyna mocująca, mocny klej, wybrana mocna tkanina na obicie.
 4.4/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

blanca_krysia - 2013-09-19
Dzień dobry! Chciałabym zapytać, gdzie można kupić tą specjalną szynę mocującą do zagłówka. W "Majstrze" wytrzeszczyli oczy, gdy o nią zapytałam.
koko - 2013-06-03
zagłówek najłatwiej i najtaniej można zrobić z płyt styropianowych. Z tego samego materiału można zrobić również łóżko kontynentalne (podkład pod materac). To najwygodniejszy i najtańszy sposób zrobienia dużego łoża małżeńskiego - a wkład można zawsze odnowić. Z płyt styropianowych robimy też podnóżki i pufy. Wystarczy skleić płyty styropianowe w odpowiedniej wysokości i włożyć je do wcześniej uszytego pokrowca z materiału obiciowego - zapinanego na zamek lub rzep. w przypadku łoża nie trzeba ich sklejać.
anka - 2011-04-20
super wskazówki! Tego szukałam! Prosto i przejżyście!
Jesień już się zbliża zatem pora pomyśleć o zmianie wystroju wnętrz. Poniżej przedstawiam projekt - lampion ozdobiony...
Jak zrobić lampion z patyków i szklanki?
Jesień już się zbliża zatem pora pomyśleć o zmianie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub