Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Trendy w modzie > Jak zostać projektantem mody?
Jak zostać projektantem mody?

Jak zostać projektantem mody?

, specjalista Tipy.pl
 2.5/5 (253 ocen)
Oceń 
Na całym świecie istnieje wielu projektantów mody, ale tylko nieliczni z nich mają sławę taką jak Armani, Versace czy Karan. Ci projektanci mogą tworzyć unikalne i nowoczesne kolekcje używając do tego swoich artystycznych talentów i umiejętności. Większość prac zwykłych projektantów trafia jednak na szeroki rynek, co ogranicza ich do podstawowych wzorów odzieży. Poniżej znajdziesz wskazówki, które podpowiedzą ci zacząć pracę w tej branży i jak pracować nad swoją karierą, by się wybić i osiągnąć sławę.
1
Determinacja to główny czynnik, który pomoże ci osiągnąć sukces. Ten wewnętrzny pęd będzie cię wzmacniać i popychać w kierunku odniesienia sukcesu w tej dziedzinie. Rywalizacja okaże się trudna, będzie wymagać dużo silnej woli i chęci pięcia się w górę. Bądź otwarta i szczera wobec siebie, jeśli chodzi o twój talent do rysowania oraz zapał do projektowania i skupiania się na szczegółach.
2
Inwestycja w edukację jest częścią przygotowań do tej kariery. Po szkole średniej i kierunkowych studiach na kierunku związanym z projektowaniem ubioru, zwiększysz szansę na powodzenie. W Polsce istnieje kilka szkół wyższych kształcących projektantów mody. Znajdują się one w Warszawie (Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru) oraz w Krakowie (Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru). Warto również wspomnieć o szkołach policealnych, np. Poznańskiej szkole mody „Even” oraz warszawskim policealnym Studiu Sztuki. Poszukaj szkoły o dobrej reputacji, której uczniowie osiągają dobre wyniki. Przygotuj się do prezentacji szkiców i rozmowy kwalifikacyjnej.
Jak rysować projekty ubrań?
Jak zrobić bransoletki z muliny (jodełka)?
Jak modnie się ubierać jesienią?
Jakie można przygotować upominki dla gości weselnych?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak szkicować ubrania?
 2.5/5 (253 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Ewa - 2013-04-30
do użytkownika o nazwie "wi": Życzę Ci sukcesów. Przy okazji poproszę - więcej szacunku dla języka polskiego.
wi - 2013-02-05
ja zamieżam zostać projektantem mam juz kilkaset projektów co dzien coś projektuje koleżanki z mojej szkoły uwielbiają gdy o tym muwie i chciały by miec polowe rzeczy w garderobie i zamierzam dązyć do tego by stać sie znanym i dobrym :)projektantem
Marta - 2011-10-10
Ja chodzę do technikum odzieżowego :D
Minty - 2011-10-10
Bardzo fajny artykuł, przydał mi się :P Od czasu do czasu też projektuję :)
Pragniesz mieć ponętne usta, którymi z powodzeniem będziesz kusić mężczyzn? Piękne, wydatne i zadbane usta bardzo...
Jak dbać o usta?
Pragniesz mieć ponętne usta, którymi z powodzeniem będziesz kusić mężczyzn? Piękne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub