Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak namalować drzewo na ścianie?
Jak namalować drzewo na ścianie?

Jak namalować drzewo na ścianie?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 
Wiele z Was chciałoby nadać swoim wnętrzom ciekawego wyglądu i oryginalności. I można to zrobić na naprawdę wiele sposobów. Ale nasze dzieci też chciałyby mieć piękne pokoje. I można to zrobić, zamienić pokój dziecka na przykład w piękny ogród. Ja zainspirowałam się właśnie ogrodem, na co moja córka przystała z wielkim entuzjazmem. Chciałam jednak, aby to nasze drzewo w jej pokoju było choć odrobinę 'żywe', więc zamiast namalować na nim kwiaty postanowiłam..... No właśnie, przekonajcie się sami.
trzy odcienie brązowej farby (od ciemnej po jasną), dwa odcienie zielonej farby – jasna i ciemna, dwa pędzelki – mniejszy i większy, sztuczne kwiatki, pistolet na klej, gąbka, ołówek, odwaga.
1
Najpierw za pomocą ołówka delikatnie namaluj kontur drzewa – pień i gałązki. Stań sobie naprzeciwko ściany na której będziesz malować i wyobraź sobie jak chciałabyś aby wyglądało drzewo, jak bardzo było rozgałęzione. Następnie zabierz się za szkicowanie. Jak skończysz ponownie stań naprzeciwko ściany i oceń, czy chcesz coś poprawiać czy nie.
2
Jeśli uważasz, że wszystko jest okey zacznij malować drzewo.
3
malowanie drzewa - krok 3.
Najpierw przy pomocy grubszego pędzla zacznij malować pień najciemniejszym odcieniem brązowej farby. Obrysuj jego kontury.
4
malowanie drzewa - krok 4.
Następnie zacznij wypełniać pień kolorem. Środek pnia i gałęzie pomaluj środkowym odcieniem brązu. Następnie 'bawiąc' się odcieniem jaśniejszym i ciemniejszym dodaj gałęziom oraz pniu głębi. Możesz zainspirować się moim małym dziełem. Przyznam się, że efekt nawet wyszedł taki jaki chciałam.
5
malowanie drzewa - krok 5.
Teraz kolej na liście. W tym czasie pień będzie schnął. Nie muszą być skomplikowane, zwykłe maźnięcia pędzlem wystarczą, nieprawdaż? Namaluj je cieńszym pędzelkiem, jaśniejszym odcieniem zielonej farby.
Jak zrobić album na zdjęcia z segregatora?
Jak zrobić opaskę z kwiatami z satyny?
Jak stworzyć obrazy na ścianę ze zwykłych przedmiotów?
Jak ozdobić ścianę w kuchni?
strona 1 z 2następna >
 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czasami nie wiemy co zrobić ze starymi wieczkami od słoików więc je po prostu wyrzucamy. Ale w sumie po co? Z wieczek...
Jak zrobić dekoracje ścienne z wieczek od słoików?
Czasami nie wiemy co zrobić ze starymi wieczkami od słoików...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub