Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak namalować drzewo na ścianie?
Jak namalować drzewo na ścianie?

Jak namalować drzewo na ścianie?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 
Wiele z Was chciałoby nadać swoim wnętrzom ciekawego wyglądu i oryginalności. I można to zrobić na naprawdę wiele sposobów. Ale nasze dzieci też chciałyby mieć piękne pokoje. I można to zrobić, zamienić pokój dziecka na przykład w piękny ogród. Ja zainspirowałam się właśnie ogrodem, na co moja córka przystała z wielkim entuzjazmem. Chciałam jednak, aby to nasze drzewo w jej pokoju było choć odrobinę 'żywe', więc zamiast namalować na nim kwiaty postanowiłam..... No właśnie, przekonajcie się sami.
trzy odcienie brązowej farby (od ciemnej po jasną), dwa odcienie zielonej farby – jasna i ciemna, dwa pędzelki – mniejszy i większy, sztuczne kwiatki, pistolet na klej, gąbka, ołówek, odwaga.
1
Najpierw za pomocą ołówka delikatnie namaluj kontur drzewa – pień i gałązki. Stań sobie naprzeciwko ściany na której będziesz malować i wyobraź sobie jak chciałabyś aby wyglądało drzewo, jak bardzo było rozgałęzione. Następnie zabierz się za szkicowanie. Jak skończysz ponownie stań naprzeciwko ściany i oceń, czy chcesz coś poprawiać czy nie.
2
Jeśli uważasz, że wszystko jest okey zacznij malować drzewo.
3
malowanie drzewa - krok 3.
Najpierw przy pomocy grubszego pędzla zacznij malować pień najciemniejszym odcieniem brązowej farby. Obrysuj jego kontury.
4
malowanie drzewa - krok 4.
Następnie zacznij wypełniać pień kolorem. Środek pnia i gałęzie pomaluj środkowym odcieniem brązu. Następnie 'bawiąc' się odcieniem jaśniejszym i ciemniejszym dodaj gałęziom oraz pniu głębi. Możesz zainspirować się moim małym dziełem. Przyznam się, że efekt nawet wyszedł taki jaki chciałam.
5
malowanie drzewa - krok 5.
Teraz kolej na liście. W tym czasie pień będzie schnął. Nie muszą być skomplikowane, zwykłe maźnięcia pędzlem wystarczą, nieprawdaż? Namaluj je cieńszym pędzelkiem, jaśniejszym odcieniem zielonej farby.
Jak stworzyć obrazy na ścianę ze zwykłych przedmiotów?
Jak zrobić oryginalne lustro na ścianę?
Jak zrobić ażurowy lampion z papieru?
Jak kreatywnie wykorzystać klamerki do bielizny?
strona 1 z 2następna >
 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ostatnio dość popularne staje się przerabianie rzeczy z IKEI. Czasami takie czynności nie wymagają dużego nakładu...
5 pomysłów na przerobienie rzeczy z IKEI
Ostatnio dość popularne staje się przerabianie rzeczy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub