Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak namalować drzewo na ścianie?
Jak namalować drzewo na ścianie?

Jak namalować drzewo na ścianie?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 
Wiele z Was chciałoby nadać swoim wnętrzom ciekawego wyglądu i oryginalności. I można to zrobić na naprawdę wiele sposobów. Ale nasze dzieci też chciałyby mieć piękne pokoje. I można to zrobić, zamienić pokój dziecka na przykład w piękny ogród. Ja zainspirowałam się właśnie ogrodem, na co moja córka przystała z wielkim entuzjazmem. Chciałam jednak, aby to nasze drzewo w jej pokoju było choć odrobinę 'żywe', więc zamiast namalować na nim kwiaty postanowiłam..... No właśnie, przekonajcie się sami.
trzy odcienie brązowej farby (od ciemnej po jasną), dwa odcienie zielonej farby – jasna i ciemna, dwa pędzelki – mniejszy i większy, sztuczne kwiatki, pistolet na klej, gąbka, ołówek, odwaga.
1
Najpierw za pomocą ołówka delikatnie namaluj kontur drzewa – pień i gałązki. Stań sobie naprzeciwko ściany na której będziesz malować i wyobraź sobie jak chciałabyś aby wyglądało drzewo, jak bardzo było rozgałęzione. Następnie zabierz się za szkicowanie. Jak skończysz ponownie stań naprzeciwko ściany i oceń, czy chcesz coś poprawiać czy nie.
2
Jeśli uważasz, że wszystko jest okey zacznij malować drzewo.
3
malowanie drzewa - krok 3.
Najpierw przy pomocy grubszego pędzla zacznij malować pień najciemniejszym odcieniem brązowej farby. Obrysuj jego kontury.
4
malowanie drzewa - krok 4.
Następnie zacznij wypełniać pień kolorem. Środek pnia i gałęzie pomaluj środkowym odcieniem brązu. Następnie 'bawiąc' się odcieniem jaśniejszym i ciemniejszym dodaj gałęziom oraz pniu głębi. Możesz zainspirować się moim małym dziełem. Przyznam się, że efekt nawet wyszedł taki jaki chciałam.
5
malowanie drzewa - krok 5.
Teraz kolej na liście. W tym czasie pień będzie schnął. Nie muszą być skomplikowane, zwykłe maźnięcia pędzlem wystarczą, nieprawdaż? Namaluj je cieńszym pędzelkiem, jaśniejszym odcieniem zielonej farby.
Jak zrobić dekoracje na ścianę z rolek po papierze toaletowym?
Jak zrobić podstawkę pod kubek z koralików?
Jak zrobić ażurowy lampion z papieru?
Jak zrobić parawan z materiału?
strona 1 z 2następna >
 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Masz chęć na zaaranżowanie wazonu innego niż wszystkie? Co powiesz na to, żeby zamienić zwykły durszlak w wazon? Dobry...
Jak zrobić wazon z durszlaka?
Masz chęć na zaaranżowanie wazonu innego niż wszystkie? Co powiesz na to, żeby zamienić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub