Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Prasowanie > Jak składać koszulki?
Jak składać koszulki?

Jak składać koszulki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
Z pewnością każdy miał kiedyś problem ze złożeniem koszulki. Teraz możesz to wykonać używając prostego triku. Złożenie koszulki zajmie ci około 15 sekund, a dodatkowo będziesz mieć pewność, że po wyciągnięciu jej z szafy nie będzie żadnych widocznych fałdek.
1
składanie koszulki - krok 1.
Rozłóż koszulkę na płaskiej powierzchni. Połóż koszulkę w pozycji poziomej, przodem do góry. Kołnierzyk koszulki powinien znajdować się po twojej lewej stronie.
2
składanie koszulki - krok 2.
Za pomocą prawej dłoni „narysuj” na środku koszulki prostopadłą do jej dolnej krawędzi linię, powinna ona biec na wysokości brzucha od szwu do szwu. Teraz „narysuj” drugą linię, tym razem równoległą, ciągnącą się od ramion aż do dołu koszulki w odległości około 5 cm od bocznych szwów.
3
składanie koszulki - krok 3.
Za pomocą palców prawej ręki chwyć koszulkę w miejscu przecięcia się narysowanych wcześniej linii. Lewą ręką chwyć koszulkę na ramieniu w miejscu, gdzie zaczyna się zaznaczona równoległa linia. Trzymając koszulkę w tych dwóch punktach, przesuń swoją lewą rękę pod prawym nadgarstkiem i złap nią spód koszulki w miejscu, w którym kończy się druga linia. Teraz masz ramie i spód koszulki w lewej ręce, a środek koszulki w prawej.
4
składanie koszulki - krok 4.
Podnieś koszulkę, tak aby swobodnie zwisała przed tobą. Teraz przełóż z powrotem ręce, trzymaj koszulkę cały czas napiętą. Wstrząśnij koszulką i przesuń palce, tak aby tkanina mogła swobodnie zwisać w dół.
5
składanie koszulki - krok 5.
Nadal trzymając koszulkę w obu dłoniach, połóż ją z powrotem na płaskiej powierzchni, ale tym razem przednią strona do dołu. Kołnierz tym razem również powinien znajdować się po twojej lewej stronie. Chwyć za końce znajdujące się u góry i zrób zakładkę, tak aby wystające jeszcze rękawy koszulki schowały się pod spodem. Wygładź tkaninę i schowaj koszulkę do szafy.
Jak używać naturalnych produktów do czyszczenia?
Jak zneutralizować nieprzyjemne zapachy?
Jak pozbyć się moli?
Jak czyścić przypalone żelazko?
Przeczytaj teraz: Jak wyprasować koszulę?
 4/5 (2 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

aneta - 2012-11-26
Zanim się weźmiecie za udzielanie rad, nauczcie się znaczenia słów "poziomy" i "pionowy"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Większość z nas uważa prasowanie za żmudne, a dodatkowo denerwujące zajęcie, kiedy nie możemy czegoś rozprasować. Oto...
Jak ułatwić sobie prasowanie?
Większość z nas uważa prasowanie za żmudne, a dodatkowo...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub