Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Usuwanie plam > Jak usunąć plamy z dywanu za pomocą wody i mydła?

Jak usunąć plamy z dywanu za pomocą wody i mydła?

, specjalista Tipy.pl
 1.1/5 (170 ocen)
Oceń 
Pojawiły się niechciane plamy na dywanie, a nie wiesz jakim środkiem najlepiej je potraktować, aby nie zniszczyć dywanu. Nie chcesz wydawać pieniędzy na środki czyszczące do dywanów. Wkraczamy z pomocą…wszystko, czego potrzebujesz na pewno masz w domu.
Mop sznurkowy/bawełniany, Wiaderko z koszyczkiem do wyciskania, Płyn do naczyń, lub uniwersalne mydło w płynie
1
Zaczynajmy. Do wiaderka nalej mocno gorącej wody. Dodaj trochę płynu do naczyń, maksymalnie jedną nakrętkę. Jeżeli dasz zbyt dużo mydła, dywan zrobi się twardy.
2
Włóż mop do wiaderka i namocz go przez około 2 minuty, tym samym go "wyparzając". (mop powinien być całkiem czysty, więc najlepiej użyć nowego mopa).
3
Dobrze wyciśnij mopa, nie chcesz przecież zalać dywanu.
4
Teraz trzyj mopem plamę, wykonując ruch od siebie i do siebie. Po około 2 minutach, plama powinna zniknąć. Jeżeli nadal widnieje na dywanie, przepłucz mopa w wiaderku, wyciśnij i czyść aż plama zniknie.
5
Po skończonym czyszczeniu, dywan będzie mokry, więc ustaw coś wokoło czyszczonego miejsca, aby nikt po nim nie chodził. Szczególnie ważna czynność, gdy w domu jest więcej domowników, a szczególnie dzieci. Inaczej Twoja praca pójdzie na marne.
6
Aby dywan dobrze wysechł potrzeba minimum- 2-3 godzin. Po tym czasie będziesz mogła znów cieszyć się swoim pięknym dywanem wolnym od zabrudzeń. A co cię to kosztowało? Tylko trochę wysiłku i chęci. Dziękuję za przeczytanie mojej instrukcji, jak czyścić dywan domowym sposobem.
Jak usunąć plamy z żywicy?
Jak usunąć żółte plamy z potu na ubraniach?
Jak wyczyścić plamy z krwi?
Jak usunąć plamy z czekolady?
Wskazówki
  • Jeżeli masz w domu dodatkowe ręce do pomocy, wykorzystaj je, starsze dzieci mogą mieć doskonałą zabawę unicestwiając plamy.
Przeczytaj teraz: Jak czyścić dywany?
 1.1/5 (170 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Znajomość sposobów usuwania plam z czekolady jest niezbędna dla wszystkich jej miłośników. Zastanawiasz się co zrobić,...
Jak usunąć plamy z czekolady?
Znajomość sposobów usuwania plam z czekolady jest niezbędna...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub