Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Kartki Bożonarodzeniowe > Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z choinkami?
Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z choinkami?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (10 ocen)
Oceń 
Szukasz pomysłu na oryginalną kartkę bożonarodzeniową? Masz dość drukowanych masowo kartek, które widzisz w księgarniach w każdym zakątku miasta? Czas zrobić kartkę samemu. Zostanie to na pewno docenione.
biała kartka z bloku technicznego, półprzezroczysty papier ozdobny (do kupienia tutaj), srebrny papier, biała farba plakatowa, cienki pędzelek (zamiast farby i pędzelka możesz posłużyć się białym markerem), srebrny marker, klej.
1
Wytnij z białego papieru technicznego prostokąt o wymiarach 20x14 centymetrów.
2
Zegnij wycięty prostokąt na pół, aby utworzyć kartkę. Zgięty prostokąt powinien mieć wymiary 10x14 centymetrów.
3
Odmierz teraz ze srebrnego papieru prostokąt o wymiarach 6x12 centymetrów. Wytnij.
4
Następnie z tego samego srebrnego papieru wytnij prostokąt o wymiarach 4x10 centymetrów.
5
Z półprzezroczystego papieru ozdobnego wytnij prostokąt o wymiarach 5x11 centymetrów. Wystrzęp jego brzegi.
6
Na najmniejszym prostokącie ze srebrnego papieru narysuj markerem lub farbami świąteczne choinki. Pozostaw do wyschnięcia.
7
Na większy prostokąt ze srebrnego papieru naklej półprzezroczysty papier, pozostawiając 0,5 cm obwodu.
8
Na półprzezroczysty papier naklej prostokąt z namalowanymi choinkami.
9
Całość naklej na przód kartki 1cm od góry i 1cm od boków. Na dole powinieneś mieć odstęp 3 centymetrów.
10
Pod obrazkiem napisz srebrnym markerem Wesołych Świąt.
Jak zrobić kieliszek na jajko z rolki po papierze toaletowym?
Jak zrobić dekoracje – papierowe kule?
Jak zrobić mak z papieru?
Jak ozdobić kartkę kupioną w sklepie?
 3.8/5 (10 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zrób spersonalizowaną kartkę świąteczną. Wykorzystaj do tego motyw zimy. Narysuj czapkę, rękawiczki, szalik... co tylko...
Jak zrobić zimową kartkę na święta?
Zrób spersonalizowaną kartkę świąteczną. Wykorzystaj...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub