Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Prezenty Bożonarodzeniowe > Jak zrobić pudełko na prezent?

Jak zrobić pudełko na prezent?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (13 ocen)
Oceń 
Własnoręczne wykonanie pudełka może być łatwe i przyjemne. Dzięki prostym wskazówkom możesz zrobić to w ciągu zaledwie kilku minut. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak wykonać pudełko w kształcie sześcianu. Pudełko w tym rozmiarze doskonale nadaje się na drobne upominki, takie jak mydełko czy biżuteria. Swój projekt może ozdobić naklejkami lub wstążeczkami, dzięki czemu sprawisz, że będzie on wyglądał wyjątkowo. Zatem czas przystąpić do pracy.
Drukarka, Brystol, Nożyczki lub ostry nóż, Klej lub dwustronna taśma
1
szablon pudełka
Pierwsze co musisz zrobić, to pobrać darmowy szablon pudełka i zapisać go na swoim komputerze. Przed wydrukowaniem powiększ szablon dwukrotnie.
2
Wydrukuj szablon na zwykłej kartce, a następnie odrysuj na brystolu, lub od razu wydrukuj go na ładnym papierze. Jeśli papier jest kolorowy tylko z jednej strony, upewnij się, że wydruk pojawi się na czystej stronie. Możesz również samodzielnie nanieść linie na papier wzorując się na szablonie.
3
Wytnij szablon wzdłuż linii ciągłych. Następnie do linii przerywanych przyłóż linijkę i przejedź po nich nożem do masła lub innym tępym narzędziem (możesz do tego celu użyć wypisanego długopisu). Przerywane linie wyznaczają miejsca zgięcia boków pudełka, dzięki temu zabiegowi ułatwisz sobie to zadanie.
4
Na boczną zakładkę nałóż klej lub przyklej fragment dwustronnej taśmy klejącej, a następnie przyklej ją do przeciwległego boku, tak aby utworzyć zamknięty kształt.
5
Złóż zakładki stanowiące podstawę pudełka. Przed złożeniem ostatniej zakładki nałóż na nią klej lub dwustronną taśmę, a następnie przyklej ją do jednej ze ścianek. Dzięki temu spód twojego pudełka będzie stabilny.
6
Zagnij zakładki stanowiące pokrywę pudełka i zamknij je.
7
Twoje pudełko jest już gotowe. Teraz możesz ozdobić je według własnego uznania i zapakować do niego prezent.
Jak zrobić różę z gazety?
Jak wyciąć pięcioramienne śnieżynki z papieru?
Jak zrobić efektowne pudełko na drobiazgi?
Jak ozdobić styropianowe bombki perełkami?
 4.3/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

meszekowy - 2013-08-07
Zrobiłem takie i obsypałem brokatem, świetnie wygląda
Zrób swój własny kalendarz adwentowy z pudełek po zapałkach. A zrobisz go w bardzo prosty sposób. Wystarczą Ci do tego...
Jak zrobić kalendarz adwentowy z pudełek po zapałkach?
Zrób swój własny kalendarz adwentowy z pudełek po...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub