Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić choinki z papieru?
Jak zrobić choinki z papieru?

Jak zrobić choinki z papieru?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (251 ocen)
Oceń 
Święta Bożego Narodzenia to czas magiczny. Sprzątamy na nie nasze domy, gotujemy pyszne potrawy (nierzadko takie, które je się tylko raz w roku, np. kutię), ubieramy choinkę, dekorujemy nasze domy i zapraszamy rodzinę i znajomych, aby razem pobyć, porozmawiać i pośpiewać kolędy. Czasami ponosi nas fantazja i stawiamy małe dekoracje wszędzie gdzie się da. Ale w tym roku czas zrobić dekoracje samodzielnie. Na sam początek proponuję proste, acz piękne choinki z bristolu. Popatrzcie jak się je robi.
zielony bristol, nożyczki, cyrkiel, klej w pistolecie, małe koraliki, szpulka lub gąbka florystyczna, wstążka, drewniane patyczki do szaszłyków, kostka introligatorska, nóż do papieru.
1
Na bristolu narysuj koła o średnicy kolejno 5 – 7.5 – 10 – 12.5 centymetrów. Wytnij je.
2
choinka z papieru: kroki 1-4
Złóż każde kółko na pół, następnie znów na pół, i znów i znów. W sumie powinno się koło złożyć cztery razy.
3
Za każdym razem przyciśnij mocno zagięcie kostką introligatorską.
4
Gdy kółka są złożone obetnij ich czubki (centralną część koła).
5
Następnie rozłóż koła i powyginaj je, aby zagięcia utworzyły kształt jak na zdjęciu. Zagięcia powinny iść na przemian, raz w jedną raz w drugą stronę.
6
choinka z papieru: kroki 5-8
Zaczynając od najmniejszego koła zacznij nakładać je po kolei na patyczek. Najpierw załóż najmniejsze koło i przyklej je gorącym klejem do czubka patyczka. Wystaw jednak końcówkę patyczka delikatnie ponad bristol nałóż na niego klej i przyklej koralik.
7
Następnie dodawaj po kolei kolejne koła, od mniejszych, na największym kończąc.
8
Końcówkę patyczka obetnij, bo pewnie jest za długa. Włóż ją w szpulkę albo gąbkę florystyczną, aby choinka stała. Owiń wstążką.
Jak zrobić sowy z filcu na choinkę?
Jak zrobić choinkę z piórek dekoracyjnych?
Jak zrobić prostą choinkę z papieru?
Jak zrobić ramkę z kolorowych gazet?
 4.9/5 (251 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

DAR - 2012-12-19
Super pomysł, piękno prostoty
Emla - 2012-12-17
ładnie ładnie .....
Super sposób na fajną ozdobę
lola - 2010-12-17
Nie macie bardziej oryginalnych pomysłów?
Stwórz swoje własne pięknie ozdobione wiadereczka lub inne pojemniczki. Możesz je zostawić sobie i trzymać w nich różne...
Jak zrobić wiaderko w bałwanki?
Stwórz swoje własne pięknie ozdobione wiadereczka lub...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub