Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić choinki z papieru?

Jak zrobić choinki z papieru?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (253 ocen)
Oceń 
Święta Bożego Narodzenia to czas magiczny. Sprzątamy na nie nasze domy, gotujemy pyszne potrawy (nierzadko takie, które je się tylko raz w roku, np. kutię), ubieramy choinkę, dekorujemy nasze domy i zapraszamy rodzinę i znajomych, aby razem pobyć, porozmawiać i pośpiewać kolędy. Czasami ponosi nas fantazja i stawiamy małe dekoracje wszędzie gdzie się da. Ale w tym roku czas zrobić dekoracje samodzielnie. Na sam początek proponuję proste, acz piękne choinki z bristolu. Popatrzcie jak się je robi.
zielony bristol, nożyczki, cyrkiel, klej w pistolecie, małe koraliki, szpulka lub gąbka florystyczna, wstążka, drewniane patyczki do szaszłyków, kostka introligatorska, nóż do papieru.
1
Na bristolu narysuj koła o średnicy kolejno 5 – 7.5 – 10 – 12.5 centymetrów. Wytnij je.
2
choinka z papieru: kroki 1-4
Złóż każde kółko na pół, następnie znów na pół, i znów i znów. W sumie powinno się koło złożyć cztery razy.
3
Za każdym razem przyciśnij mocno zagięcie kostką introligatorską.
4
Gdy kółka są złożone obetnij ich czubki (centralną część koła).
5
Następnie rozłóż koła i powyginaj je, aby zagięcia utworzyły kształt jak na zdjęciu. Zagięcia powinny iść na przemian, raz w jedną raz w drugą stronę.
6
choinka z papieru: kroki 5-8
Zaczynając od najmniejszego koła zacznij nakładać je po kolei na patyczek. Najpierw załóż najmniejsze koło i przyklej je gorącym klejem do czubka patyczka. Wystaw jednak końcówkę patyczka delikatnie ponad bristol nałóż na niego klej i przyklej koralik.
7
Następnie dodawaj po kolei kolejne koła, od mniejszych, na największym kończąc.
8
Końcówkę patyczka obetnij, bo pewnie jest za długa. Włóż ją w szpulkę albo gąbkę florystyczną, aby choinka stała. Owiń wstążką.
Jak zrobić sanie Mikołaja z cukierków?
Jak zrobić choinkę 3D?
Jak zrobić bożonarodzeniową kulę dekoracyjną?
Jak zrobić choinkę z patyków?
 4.9/5 (253 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

DAR - 2012-12-19
Super pomysł, piękno prostoty
Emla - 2012-12-17
ładnie ładnie .....
Super sposób na fajną ozdobę
lola - 2010-12-17
Nie macie bardziej oryginalnych pomysłów?
Mimo, iż  do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze chwila, warto już dziś zastanowić się nad dekoracjami świątecznymi. Warto...
Jak zrobić bożonarodzeniowego elfa?
Mimo, iż do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze chwila...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub