Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Kartki Bożonarodzeniowe > Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z choinką 3D?
Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z choinką 3D?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (41 ocen)
Oceń 
Zrobienie zwykłej kartki bożonarodzeniowej nie jest sztuką. Ale jeśli pogłówkujemy i zrobimy coś więcej, coś super? Na przykład kartkę 3D? To dopiero frajda. Może i wydaje się to niesamowicie trudne, ale w rzeczywistości to banał. Dla przykładu pokażę Wam, jak zrobić kartkę z choinką 3D.
kartka z bloku technicznego – biała lub kolorowa, kolorowy karton ozdobny - zielony i czerwony (do kupienia tutaj), nożyczki, linijka, klej.
1
Zegnij na pół kartkę z bloku technicznego – białą lub w innym pastelowym kolorze. Będzie ona bazą naszej kartki. Przetnij wzdłuż zagięcia. Powinien powstać prostokąt, który złóż na pół.
2
Z zielonego papieru wytnij prostokąt o wymiarach mniej więcej 15x2 centymetry. Wytnij kolejne paski, każdy kolejny powiększony o mniej więcej 2-3 milimetry na szerokość i 2.5-4 centymetry na długość. Taki zabieg jest niezbędny, aby w choinka była wąska u góry i szersza na dole.
3
kartka świąteczna z choinką
Następnie złóż każdy pasek w harmonijkę. Niech jedna zakładka ma 0,5 centymetra. Pomóż sobie kostką introligatorską.
4
Otwórz kartkę. Przyłóż wycięte i złożone w harmonijkę prostokąty.
5
Sklej ostatnie boki harmonijki z bokami kartki – ułóż je oczywiście od najmniejszego do największego.
6
Z czerwonej kartki wytnij gwiazdkę i naklej ją na czubku choinki. Możesz też z niego zrobić doniczkę.
Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z bombką z perełek?
Jak zrobić pamiętnik?
Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z choinkami?
Jak ozdobić zeszyty?
 4.1/5 (41 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

adamek - 2010-12-02
dzięki za piątkę
Zrób spersonalizowaną kartkę świąteczną. Wykorzystaj do tego motyw zimy. Narysuj czapkę, rękawiczki, szalik... co tylko...
Jak zrobić zimową kartkę na święta?
Zrób spersonalizowaną kartkę świąteczną. Wykorzystaj...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub