Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Kartki Bożonarodzeniowe > Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z choinką 3D?
Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z choinką 3D?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (39 ocen)
Oceń 
Zrobienie zwykłej kartki bożonarodzeniowej nie jest sztuką. Ale jeśli pogłówkujemy i zrobimy coś więcej, coś super? Na przykład kartkę 3D? To dopiero frajda. Może i wydaje się to niesamowicie trudne, ale w rzeczywistości to banał. Dla przykładu pokażę Wam, jak zrobić kartkę z choinką 3D.
kartka z bloku technicznego – biała lub kolorowa, kolorowy karton ozdobny - zielony i czerwony (do kupienia tutaj), nożyczki, linijka, klej.
1
Zegnij na pół kartkę z bloku technicznego – białą lub w innym pastelowym kolorze. Będzie ona bazą naszej kartki. Przetnij wzdłuż zagięcia. Powinien powstać prostokąt, który złóż na pół.
2
Z zielonego papieru wytnij prostokąt o wymiarach mniej więcej 15x2 centymetry. Wytnij kolejne paski, każdy kolejny powiększony o mniej więcej 2-3 milimetry na szerokość i 2.5-4 centymetry na długość. Taki zabieg jest niezbędny, aby w choinka była wąska u góry i szersza na dole.
3
kartka świąteczna z choinką
Następnie złóż każdy pasek w harmonijkę. Niech jedna zakładka ma 0,5 centymetra. Pomóż sobie kostką introligatorską.
4
Otwórz kartkę. Przyłóż wycięte i złożone w harmonijkę prostokąty.
5
Sklej ostatnie boki harmonijki z bokami kartki – ułóż je oczywiście od najmniejszego do największego.
6
Z czerwonej kartki wytnij gwiazdkę i naklej ją na czubku choinki. Możesz też z niego zrobić doniczkę.
Jak zrobić mak z papieru?
Jak zrobić różę z gazety?
Jak zrobić kartonową torebkę na prezent?
Jak zrobić papierową ramkę na zdjęcia?
 4.2/5 (39 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

adamek - 2010-12-02
dzięki za piątkę
Ponieważ robienie kartek jest coraz bardziej popularne proponuję kolejny pomysł na zrobienie świątecznej kartki. Możesz...
Jak zrobić składaną kartkę na święta?
Ponieważ robienie kartek jest coraz bardziej popularne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub