Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić ozdoby choinkowe z szyszek?
Jak zrobić ozdoby choinkowe z szyszek?

Jak zrobić ozdoby choinkowe z szyszek?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (196 ocen)
Oceń 
Szyszka jest jednym z najlepszych materiałów do robienia ozdób bożonarodzeniowych. Szyszki, znane jako symbol świąt, są świetne do robienia dekoracji, nie tylko z powodu ich kształtu, ale również dlatego, że są bardzo trwałe i proste do ozdobienia. Poniżej znajdziesz jeden ze sposobów ozdabiania szyszek.
Szyszki, Wstążka, Złota farbka, Spodeczek na farbę i pędzelek, Mała śrubka z oczkiem, Gazeta, Maleńkie dzwoneczki (do kupienia tutaj), piłeczki i rzeczy do dekoracji
1
Szyszki
Zgromadź trochę szyszek. Możesz znaleźć je w lesie pod drzewami iglastymi.
2
Robienie ozdób z szyszek 1
Przygotuj materiały do dekoracji szyszek tj. wstążki, farbki, pędzelki itp. Będziesz również potrzebować gazety, aby zabezpieczyć miejsce pracy przed zabrudzeniem oraz małych śrubek z oczkiem, aby przymocować je do szyszek.
3
Robienie ozdób z szyszek 2
Przymocuj śrubkę z oczkiem do szyszki, tak aby wystawało z niej samo oczko. Za oczko przymocujesz ozdoby oraz wstążkę do zawieszenia.
4
Robienie ozdób z szyszek 3
Pomaluj farbką szyszkę. Możesz ją pomalować całą lub tylko końcówki łusek. Złoty jest najpopularniejszym kolorem jednak możesz użyć jakiegokolwiek innego koloru - najważniejsze, aby pasował on do otoczenia. Poczekaj, aż farbka wyschnie.
5
Robienie ozdób z szyszek 4
Przywiąż do szyszki wstążeczkę. Musi być na tyle długa, aby można było powiesić szyszkę na gałązce choinki.
6
Robienie ozdób z szyszek 5
Przygotuj ozdoby. Małe banieczki i dzwoneczki możesz przepleść przez cieniutką wstążeczkę a potem obwiązać nią grubszy, złożony na pół kawałek wstążki ozdobnej. W tej sposób wyjdzie kokardka.
7
Robienie ozdób z szyszek 6
Przymocuj ozdoby do oczka ze śrubki. Jeśli nie masz śrubki możesz te ozdoby po prostu przykleić (najlepszy do tego będzie pistolet do kleju na gorąco).
8
Robienie ozdób z szyszek 7
Powieś gotowe ozdoby z szyszek na choinkę.
 2.2/5 (196 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Już niedługo Boże Narodzenie a z nim pyszne potrawy, choinka, kolędy i prezenty. Jednak czym byłyby święta bez gwiazdy...
Jak zrobić gwiazdkę z włóczki?
Już niedługo Boże Narodzenie a z nim pyszne potrawy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub